У Садового знову оголосили війну приватним перевізникам

Львівська мерія хоче розірвати договір з компанією "Міра і К"

Львівська мерія має намір розірвати договір з приватною компанією-перевізником "Міра і К", яка обслуговує десять міських автобусних маршрутів. Раніше мерія не продовжила договір з іншим перевізником – "Фіакр-Львів" – і передала його маршрути комунальному підприємству АТП-1. Про це пише Depo.Львів з посиланням на Захід.нет.

Таким чином з чотирьох приватних компаній на ринку громадського транспорту залишиться лише дві – АТП-14630 і "Успіх БМ", хоча і їм місце на ринку не гарантоване.

Судячи з усього, мерія має намір поступово перевести усі міські пасажирські перевезення у комунальну власність.

Минулого тижня управління транспорту Львівської міськради надіслало компанії "Міра і К" лист про розірвання договору через неодноразові порушення, хоча лише два місяці тому мерія уклала з "Мірою і К" новий договір на здійснення пасажирських перевезень.

Як розповів під час наради у Львівській міськраді в.о. начальника управління транспорту ЛМР Ігор Собенко, до управління надходять скарги від пасажирів на погану роботу маршруту №35.

"Ми провели моніторинг роботи маршруту. Враховуючи систематичне порушення перевізником умов договору, ми скерували йому лист про розірвання договору", – сказав Ігор Собенко.

Маршрут №35 (вул. Польова – вул. Трильовського) обслуговує ТОВ "Міра і К", з яким новий договір, розрахований на три роки, уклали лише навесні 2017 року після конкурсу перевізників. Цей маршрут справді погано обслуговується – за умовами конкурсу там мають курсувати десять автобусів, проте станом на 19 липня, за даними GPS, працює лише один автобус.

За умовами нового трирічного договору, укладеного два місяці тому з "Мірою і К" за результатами конкурсу перевізників, мерія не може забрати лише один маршрут, тому хоче забрати право перевезення на усіх десяти маршрутах, де працює ця компанія. Мова йде про маршрути №№ 7, 8, 11, 12, 14, 25, 27, 33, 35, 40.

У компанії "Міра і К" не змогли прокоментувати наміри мерії, оскільки стверджують, що досі не тримали офіційного листа з інформацією про розірвання договору.

Нагадаємо, що за останні кілька тижнів це уже другий випадок, коли приватні перевізники втрачають право на пасажирські перевезення у Львові. 1 липня виконком ЛМР передав маршрути перевізника "Фіакр-Львів" комунальному АТП-1.

Раніше в мерії неодноразово декларували наміри поступово перевести у комунальну власність весь громадський транспорт Львова. В інтерв'ю газеті "Львівська пошта" у жовтні 2016 року мер Львова Андрій Садовий пояснював це необхідністю покращення якості перевезень.

"Працюємо і будемо збільшувати обсяг міського комунального транспорту. Як? Новими автобусами, електронним квитком та інвестиціями в електротранспорт. Як я вже казав, у Львові повинен бути якісний громадський транспорт, тоді й потреба у приватному не буде такою актуальною. А в якому стані нині маршрутки? Перевізники не мають грошей, аби купувати новий транспорт. У місті повинен бути якісний транспорт […] Звісно, приватним перевізникам не вигідні такі зміни, бо вони звикли бути "в тіні". А має бути все відкрито і прозоро", – заявляв Садовий.

Всі актуальні та свіжі новини Львова читайте на Depo.Львів

 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme