Як у Львові пересварились через ремонт дороги

На вулиці Бандери хочуть облаштувати лише дві смуги руху

Як у Львові пересварились через ремонт д…

У Львові триває дискусія щодо майбутнього ремонту вулиці Бандери. Спочатку планувалось, що ремонт дороги проведуть у 2018 році, проте після скандальних громадських слухань ремонт дороги несподівано перенесли на 2019 рік.

Нагадаємо про суть конфлікту. Урбаністи Львівської міської ради розробили цілий проект під назвою "Вулиця для всіх". На вулиці Бандери, за їхнім задумом, мали б побудувати дві велодоріжки, а також суттєво звузити проїзну частину дороги, пустивши весь громадський і приватний транспорт однією смугою із трамваями, а останніх тут ходить чимало – на вокзал і з нього у центр.

Зараз на вулиці функціонує три, а подекуди і чотири смуги руху. Проте не зменшення їхньої кількості найбільше обурило учасників громадських слухань з числа місцевих мешканців, а те, що з вулиці хочуть повністю забрати бруківку й покласти на її місце асфальт. Чиновники Ратуші взагалі виключають варіант залишення на вулиці історичної бруківки, і єдиний компроміс, на який вони теоретично готові піти, – це покласти нову, дрібнішу бруківку.

Чиновники "Львівавтодору" у соціальних мережах ще й відверто дивувались з позиції мешканців залишити після ремонту саме ту бруківку, яка зараз лежить. Куди ж підлеглі львівського мера хочуть "спихнути" нинішню бруківку, не каже ніхто. Також збурило мешканців і те, що увесь автотранспорт буде рухатись тільки за трамваями. Оскільки львівські "електронні" дуже часто ламаються, простоюють, не можуть проїхати через запарковані автомобілі чи просто припиняють рух через відсутність струму, рух на вулиці може повністю зупинитись.

Ба більше: урбаністи Садового ще й додумались зробити частину вулиці Бандери взагалі не проїзною для автомобілів – мовляв, біля костелу потрібно облаштувати громадський простір, яким, втім, курсуватимуть трамваї. Таке "ноу-хау" не тільки здивувало, але й обурило містян, адже початок вулиці Бандери веде на залізничний вокзал, куди часто потрібно добиратись швидко. Натомість урбаністи, по суті, пропонують облаштувати тут зайві "тягнучки".

Відтак, після широкої дискусії місцеві мешканці вирішили виступити проти проекту "Вулиця для всіх", що офіційно засвідчили на громадських слуханнях. Втім, як відомо, насправді такі збори не є обов'язковими перед реалізацією того чи іншого проекту. Думка громадських слухань є лише дорадчою при ухваленні рішення. Мабуть, саме це і спонукало Садового заявити про те, що проект усе одно буде реалізовано. Мешканці теж не здаються і обіцяють уже незабором вдатись до рішучих дій і показово перекрити рух транспорту на вулиці Степана Бандери.

Вочевидь, історія матиме продовження ще протягом цілого року. Наразі ж відомо, що для того, щоб створити проект "Вулиця для всіх", підлеглі Садового встигли "освоїти" 80 тисяч євро, через що окремі депутати Львівської міськради подали відповідні запити щодо раціонального використання цих коштів.

Всі актуальні та свіжі новини Львова читайте на Depo.Львів

 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme