Усе для львів'ян: Як Садовий руками підлеглих залазить у кишені містян

На громадські слухання у Львівській міськраді прийшли "потрібні люди"

Усе для львів'ян: Як Садовий руками…

З 1 вересня у Львові зростуть тарифи на перевезення пасажирів у міському електротранспорті. Таке рішення було ухвалене під час так званих громадських слухань у Львівській міськраді.

Вартість разового квитка становитиме 3 гривні, а для учнів та студентів - 1,50 гривні.

"Рішення було підтримано "ручною більшістю" на громадських слуханнях у Львівській міській раді. "Ручною", оскільки більшість склали працівники ЛКП "Львівелектротранс" та працівники міської ради, які голосували як їм скаже керівництво", - пише у "Фейсбуці" депутат Львівської міської ради від партії "УКРОП" Ігор Телішевський.

За його словами, директор Львівського комунального підприємства "Львівелектротранс" Михайло Сидорович, якого, за вимогою депутатів, було звільнено з ЛКП АТП 1, на слухання не прийшов. "Також на слуханнях не було представлено стратегії розвитку підприємства, не говорили про покращення послуг, а лише звучала думка, що нова ціна буде економічно обгрунтована", - обурюється депутат.

Слід зазначити, що у електротранспорті міста Львова з травня минулого року фактично відсутній будь-який контроль за так званими "зайцями". Якщо контролери і бувають у деяких трамваях, то, як правило, тільки на "вокзальних" маршрутах. Є й інші проблеми. Наприклад, після запуску трамваю на Сихів, мешканці вулиці Княгині Ольги та Наукової постійно скаржаться на те, що у вечірній час трамваї у цей спальний район міста просто не курсують. Тобто поки на словах говорять про економічну обгрунтованість, на ділі на лініях нема контролю оплати проїзду пасажирами, а то й просто трамваїв, якими ті пасажири були б раді скористатися.

Депутати Львівської міськради наголошують, що будь-яке підвищення тарифів на перевезення має пройти відповідну процедуру громадського обговорення. Але зі слів згаданого вище Телішевського, громада не була належним чином поінформована про слухання. Втім, це вже не має значення: 38 з 49 присутніх місцевих мешканців проголосували за підняття ціни.

І тут вже слід сказати про наслідки. А вони будуть: за українською традицією, підняття вартості проїзду в комунальному транспорті автоматично "підтягує" і ціну проїзду у маршрутках. Голова Асоціації перевізників Львівщини Іван Велійка вже заявив, що вартість проїзду в них має зрости з 4 до 6 гривень. І це не дивно, адже маршрутчикам гріх було б не скористатися такою нагодою для власної користі.

У Львівській міськраді це, вочевидь, розуміли і цілком йшли на такі "ризики". За даними Depo.Львів, рішення про підвищення вартості проїзду погоджено на найвищому рівні керівництва міста.

Безсумнівно, що електротранспорту Львова потрібно розвиватись, закупляти нові трамваї, ремонтувати старі. Але варто пам'ятати, що окрім, власне, виручки від основної діяльності підприємство постійно отримує і вливання з бюджету міста. Через ще один "ручний" орган Садового – виконавчий комітет міської ради.

Підіграли Садовому і так звані громадські активісти з профільних транспортних організацій. Наприклад, наприкінці минулого тижня громадська рада при управлінні транспорту міста фактично погодила підняття вартості проїзду у електротранспорті. Із такою заявою голова Святослав Товстига виступив під час громадських слухань, що вже викликало шалену хвилю обурень у соціальних мережах.

"Громадська рада при управлінні транспорту ЛМР рекомендує переглянути тариф на проїзд у міських автобусах. Громадська рада при управлінні транспорту ЛМР і персонально Святослав Товстига як її керівник, скажіть, будь ласка, хто від громадськості уповноважував вас робити такі заяви?", - обурювався у "Фейсбуці" колишній учасник ГО "За якісний транспорт" Ігор Стукалець.

Звертає увагу і те, що електротранспортники пішли стандартною схемою: спочатку заявили про необхідність підняття вартості проїзду до 4,50 грн, а потім винесли на громадські слухання тариф 3 гривні, щоб Садовий і кишенькові ГО могли це подати як свою перемогу.

До слова, за даними Depo.Львів, нові квитки підприємство наче як замовило ще три тижні тому. Що, якщо це правда, ще раз підтверджує те, що підняття вартості проїзду де-факто було погоджене уже давно.

Тим часом про покращення якості послуг за боротьбою за ціну усі забули. Нові трамваї "Електрон" і далі курсують тільки на вокзал і на Сихів, милуючи око туристів. А львів'яни все так же не можуть добратись у спальні райони електротранспортом, особливо ввечері. Бо його просто нема.

Всі актуальні та свіжі новини Львова читайте на Depo.Львів

 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme