У Садового продовжують імітувати боротьбу із смородом

У Львові впроваджують он-лайн форму подання та відстеження скарг на місця поширення неприємного запаху

Протягом декількох років питання неприємних запахів у Львові дошкуляє як місцевим мешканцям, так і туристам. У відповідь комунальне підприємство "Львівводоканал" проводило власні дослідження, застосовувало різноманітні заходи, щоби здолати цю проблему, проте, остаточно її вирішити так і не вдалося. Про це Depo.Львів повідомили у прес-службі Львівської міської ради. 

Завдяки допомозі Французького посольства для аналізу причин виникнення неприємного запаху була залучена Елен Пієт Сарне - спеціаліст підрозділу компанії EGIS AIR, яка має успішний досвід в подібних проектах (у Парижі, зокрема).

За рекомендацією французького експерта, у ЛМКП "Львівводоканал" впроваджують он-лайн форму подання та відстеження скарг громадян на місця поширення неприємного запаху. Повідомити про запах можна на офіційній веб-сторінці підприємства. 

Завдання цього проекту - забезпечити обов’язкову реакцію на зареєстровані скарги громадян, допомогти "Львівводоканалу"» у визначенні походження неприємних запахів, контролювати поліпшення якості повітря і підтвердити ефективність робіт, виконаних з метою зменшення проблеми поширення неприємних запахів, - йдеться у повідомленні.

"За час існування проблеми періодичного виникнення неприємного запаху ми з’ясували, що не лише місто Львів стикнулося з такою ситуацією. Європейські експерти уже давно працюють над зменшенням наслідків життєдіяльності мегаполісів, у тому числі над запобіганням поширення неприємних запахів", - йдеться у повідомленні "Львівводоканалу".

Ці екологічні виклики сприяють застосуванню нових інженерних рішень у каналізаційному господарстві, запровадженню інноваційних методів очищення стічних вод, затвердженню жорсткіших нормативів до вмісту забруднюючих речовин у промислових стоках, які потрапляють у систему комунальної каналізації.

"Ми працюємо по кожному із зазначених напрямків. Зокрема, залучаємо інвестиції у модернізацію міських очисних споруд, вимагаємо у підприємств побудови локальних систем очищення, дозуємо хімреагенти у напірні колектори. Зазначені заходи спрямовані на вирішення конкретних проблем, які спричиняють неприємний запах", - кажуть на підприємстві.

Однак є й інші джерела, які ще не ідентифіковані.

"Наша мета – дослідити усі "слабкі місця" й напрацювати комплекс заходів для остаточного подолання проблеми. Відтак, ми потребуємо допомоги львів’ян і закликаємо їх активно користуватися зазначеним ресурсом. Це допоможе нам зрозуміти, де найчастіше виникають проблеми і цільово впливати на них. Повідомити про неприємний запах можна не лише на сайті, а також зателефонувавши у диспетчерську службу за номером 276-20-50. Ми також плануємо впровадити мобільну версію сайту до кінця цього тижня", - зазначили у ЛМКП "Львівводоканал".

Всі актуальні та свіжі новини Львова читайте на Depo.Львів

 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme