Тротуари, фандомати, пологи: Що просили львів’яни у Садового протягом весни-літа 2020 року

У Львові вже кілька років діє система електронних петицій, яка покращує життя у місті й робить його зручнішим

Журналіст регіональної редакції Depo.Львів
Тротуари, фандомати, пологи: Що просили…

Про найпопулярніші петиції весни-літа 2020 року, більшість з яких набрала пів тисячі голосів й от-от може бути втілена у життя, варто лише дочекатися відповіді депутатів Львівської міськради, пише Depo.Львів.

 

Ремонт дороги на Фабричні

"Ремонт дороги та створення пішохідного тротуару по вул. Фабричній у м. Львів",  – петицію під такою назвою зареєстровано 12 червня.

 

"Прошу відремонтувати дорожнє покриття, а також створити пішохідний тротуар по вул. Фабричній, що розташована в Залізничному районі м. Львова. Дана вулиця є невеликою, проте тут відсутнє як таке дорожнє асфальтове покриття, а також пішохідні тротуари, місцями наявне покриття дуже зруйноване, що створює незручності мешканцям цієї вулиці, а також всім, хто користується цієї вулицею", – йдеться у тексті петиції.

 

Мешканці прилеглих вулиць вирішили не стояти осторонь "збирання" голосів й активно голосували за петицію. Тож невдовзі вона набрала 501 голосів із 500 необхідних для того, аби її розглянули депутати міськради Львова.

 

Безбар'єрний транспорт

 

 

Петиція про безбар'єрний транспорт про те, аби зробити весь громадський транспорт у місті Львові доступним для маломобільних груп населення теж швидко набрала пів тисячі голосів.

 

"Сьогодні в нашому місті мешкає понад 30 тис. львів’ян з інвалідністю, з них близько 1,5 тис. це дорослі та діти, які користуються кріслами колісними, понад 1 тис. осіб, які є повністю або майже незрячі. Майже 100 тис. львів’ян – пенсіонери за віком, багато з яких мають суттєві порушення здоров’я, які користуються допоміжними засобами для пересування. Окрім того, в місті проживає багато молодих сімей, які виховують дітей, і користуються дитячими колясками для прогулянок та переміщення", – пояснив необхідність безбар’єрного громадського транспорту у Львові Максим Барбанов.

 

На його думку, аби місто Львів стало комфортним для усіх, необхідно: здійснити закупівлю необхідної кількості автобусів, трамваїв та тролейбусів, які були б доступні для маломобільних груп населення та здійснити переобладнання рухомого складу громадського транспорту з адаптацією для маломобільних груп населення, за технічної можливості такого переобладнання.

 

Фандомати

 

 

У багатьох країнах Європи та світу на вулицях в місцях масового скупчення людей можна побачити фандомати. Це автомати, які обмінюють порожні пляшки на гроші або спеціальні чеки, за які можна купити, приміром, корм для котів і собак.

 

"Схема роботи фандомату доволі проста: автомат отримує пластикову (або скляну чи металеву) пляшку через приймальне кругле вікно; сканує обсяг, вагу і матеріал тари; автомат відправляє пляшку в мішок зберігання; видає відповідну суму грошей за тару, знижку на придбання різних товарів тощо. Таким чином люди матимуть стимул сортувати сміття та обмінювати пляшки на гроші. Це дуже потрібна ініціатива, яка заохочує людей до розумного збору і використання пластику та покращення екологічного стану міста", – пояснив у тексті петиції про фандомати її автор Роман Стащак.

 

Петиція про встановлення у Львові фандоматів сподобалася містянам і швидко набрала 500 голосів.

 

Партнерські пологи

Петиція з вимогою дозволити у Львові партнерські пологи, або ж пояснити, посилаючись на законодавство, чому вони заборонені, була зареєстрована 17 червня й теж дуже швидко напрала необхідних 500 голосів.

 

"Згідно з інструкцією організації профілактики внутрішньолікарняних інфекцій в акушерських стаціонарах затвердженної МОЗ України від 10.05.2007 №234 п. 2.6. Медичний персонал акушерського стаціонару дозволяє присутність партнера не більше 2 осіб (чоловіка, членів родини, близьких) на пологах відповідно до порядку, затвердженого головним лікарем ЗОЗ з урахуванням бажання роділлі. Додаткове медичне обстеження родичів не проводиться. Присутність членів родини за наявності в них туберкульозу або гострих проявів інфекційного захворювання в акушерському стаціонарі не допускається. Особи, присутні при пологах, повинні бути в чистому домашньому одязі та змінному взутті", – йдеться у тексті петиції про партнерскі пологи 

 

Проте, за словами її автора Олександра Ульянця, незважаючи на вище вказані норми законодавства, пологові будинки у Львові забороняють проведення партнерських пологів, що в свою чергу є порушенням прав.

 

"Жодних рекомендацій що до заборони проведення партнерських пологів, від МОЗ чи ВООЗ нема. На прохання пояснити якими законодавчими нормами керуються пологові будинки, ясної відповіді отримано не було, лише загальні фрази. Алміністрація пологових будинків зовсім не реагує! А також, навіть при пом’якшені карантину, партнерські пологи не дозволили!" – заначив Ульянець.

 

Зниження вартості проїзду

Львів’янин Назар Павлишин переконаний, що у зв'язку зі значним зниженням вартості паливно-мастильних матеріалів, що відбувається протягом декількох місяців, які є основною складовою тарифу та зменшенням курсу валют, необхідно знизити тарифи на проїзд у громадському транспорті міста Лева. Ну, скільки ж можна підвищувати тарифи на проїзд, аргументуючи це подорожчанням бензину?!

 

"Щоразу із незначними зростанням вартості паливо мастильних матеріалів або ж збільшенням курсу валют , що впливає на вартість палива перевізники заявляють , що вони у збику і тим самим мотивують збільшення тарифу на проїзду громадському транспорті. Обіцяють європейське ставлення до пасажирів, охайність у транспорті та оновлення рухомого складу. Міська влада завжди погоджується з тарифом, який пропонують перевізники. Як завжди у таких випадках після підняття тарифу обіцяне перевізниками не виконується", – йдеться у тексті петиції про зниження вартості проїзду.

 

За словами Павлишина, зараз жодний перевізник чи профспілка не просять знизити тариф. На його думку, отримуються надприбутки, які не обліковуються, адже систему електронного квитка так і не впровадили.

 

"Зниження тарифу на проїзд – це справедливе, ринкове регулювання ціноутворення у наданні таких послуг. Це можливість для багатьох людей бути більш мобільними у період масового безробіття", – наголосив активіст.

 

Петиція про знизиження вартості проїзду у громадському транспорті Львова, хоч і була активно коментована і сотні разів "вподобана" у соцмережах, проте, проголосували за неї лише пів сотні львів’ян.

Всі актуальні та свіжі новини Львова читайте на Depo.Львів

 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme