Стало відомо, чому горять львівські трамваї

При управлінні транспорту і зв'язку пройшло засідання громадської ради

Громадський активіст Антон Лягушкін пояснив, чому виникають пожежі у львівських трамваях. Про це він написав у "Фейсбуці", пише Depo.Львів.

"Займання лінійного контактора та його кожуха на вагоні № 1155 сталося через виникнення неконтрольованої дуги при гальмуванні вагона. Оскільки вітчизняний матеріал АЦЕІД, рекомендований для виготовлення дугогасних камер має малу дугостійкість (в межах 30 с.), то камера під дією високої температури зруйнувалося і полум'я перейшло на деталі лінійного контактора та максимального реле та його кожух. Якби водій вчасно опустив пантограф, то наслідки займання були б значно меншими. Але хлопець працював лише 4-й місяць, тому розгубився. Попри це ушкодження трамвайного вагона мінімальні і після заміни лінійного контактора та макс-реле він повернувся на лінію і успішно працює на маршрутах № 1, 3, 5 і 9", - написав Лягушкін.

З його слів, зараз на підприємстві працюють над модернізацією обладнання електроцеху, щоб контактори можна було випробовувати у різних режимах роботи.

"Щодо лінійних контакторів трамвайних вагонів, то вони є зношеними. Тому є потреба у закупівлі нових, більш сучасних лінійних контакторів та реле максимального струму. Така продукція в Україні виготовляється ПрАТ "Запорізький електропаратний завод". Ціна нового блоку лінійного контактора - біля 60 тис. грн. (Для порівняння - весь ремонт первістка КВР - вагона № 1053 обійшовся менш ніж у півмільйона гривень). Інженери ЛКП "Львівелектротранс" / Lvivelektrotrans знайшли технічні рішення, які дозволяють зробити дугостійкі камери більш надійними. Але це теж потребує немалих коштів. Лист сучасного матеріалу Durastone UPM203 коштує біля 7 тис. грн. Найбільш радикальним методомо підвищення надійності електрообладнання є відхід від реостатно-контакторної системи керування і впровадження сучасної транзисторно-імпульсної. Ціна питання тут - понад 1,2 млн. грн. на кожний трамвайний вагон, який проходить модернізацію", - повідомив громадський активіст.

З його слів, проблеми із пантографами виникають із двох основних причин - зношеність самих струмоприймачів, вік яких часто сягає 40 років та зношеність контактних мереж.

"Особливо критичною є ситуація по вулицям Бандери, Вітовського та Шевченка. Але реконструкція цих вулиць затягується - по вулиці Бандери уже протягом 24 зустрічей "товчеться вода в ступі". В той час як трамваї на ній ушкоджують бандажі на розбитих рейках і ламають пантографи... Пантографи потребують заміни і це однозначно", - повідомив Лягушкін.

Раніше ми писали про те, як у Львові горів трамвай.

Всі актуальні та свіжі новини Львова читайте на Depo.Львів

 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme