Львів’яни зможуть контролювати роботу з вивезення сміття одразу біля контейнерів

На сміттєвих контейнерах розміщують наліпки з QR-кодами та ID-номерами, за якими кожен охочий може слідкувати за інформацією щодо вивезенням сміття
 

Журналіст відділу новин
Львів’яни зможуть контролювати роботу з…
Фото: Олександр Мазуренко

Про це повідомляють у ЛМР, пише Depo.Львів.

Як зазначається, для отримання детальної інформації про конкретний майданчик ( а саме – адресу майданчика, його власника та перевізника, графік забору сміття, а також контактний телефон перевізника ) потрібно відсканувати QR-код та перейти за посиланням в зазначений чат бот.

"Робота із забезпечення міста якісною очисткою від відходів триває давно. Так, наш департамент провів інвентаризацію усіх контейнерних майданчиків. Визначено, що у місті є 1 315 локацій, де розміщені сміттєві контейнери. Ці локації ми ввели в єдину систему реєстрації і обліку для забезпечення постійного контролю за забором. А з допомогою GPS-трекерів, розміщених на сміттєвозах, ми маємо можливість відслідковувати рух кожної машини – час заїзду і виїзд з майданчика, переміщення по місту. Відповідно, це дозволяє нам забезпечити надійний контроль за збором і вивезенням відходів по місту", – розповідає в.о. директора департаменту з питань поводження з відходами Зіновій Гладун.

Наразі такі наліпки розклеюють у Галицькому районі міста, а згодом їх розмістять на сміттєвих майданчиках у всіх інших частинах Львова. За інформаціє департаменту з питань поводження з відходами ЛМР, після Галицького району, наліпки будуть розміщені у Франківському районі - 260 наліпок, Залізничному - 181, Личаківському - 125, Сихівському - 368, Шевченківському – 248.

Крім того, додатково в чатботі є швидкі кнопки із контактами Гарячої лінії міста та департаменту з питань поводження з відходами Львівської міської ради, перевізника сміття. Тому кожен львів’янин може скористатись цими контактами, якщо він не задоволений станом або якістю обслуговування контейнерів для сміття.

Для того, щоб розпочати роботу із програмою, потрібно в головному меню чатботу City Helper Bot обрати категорію "Благоустрій та інфраструктура", а після цього пункт "Контейнери для сміття".

Тоді чат бот надаватиме відповідні вказівки, де варто ввести ідентифікатор майданчика (зазначений на інформаційній таблиці поблизу контейнера – ID-номер). Після цього ви отримаєте інформацію про контейнерний майданчик.

Таку інформацію можна дізнатися і про декілька майданчиків, що розташовані неподалік. Тоді користувач має увімкнути свою геолокацію, щоб програма зафіксувала місце розташування.

"На сьогодні ми обслуговуємо близько 500 локацій і до нас часто звертаються мешканців, вказуючи суміжну вулицю, де знаходиться не наш майданчик. Але ми це дізнаємося, коли наші представники виїжджають на місце. Тому, коли називатимуть номер локації, ми будемо розуміти, чи це наш майданчик, і швидко відреагуватимемо на звернення", – зазначив заступник директора ТОВ "Грінера Україна" Тарас Колодій.


Відомо, що таких наліпок буде близько 60, вони будуть розміщуватись на майданчиках ЛКП, ОСББ, ЖБК та УК. Ці майданчики обслуговує ТОВ "Грінера Україна".


Нагадуємо, у Львові відкрили банк, де малозабезпечені можуть взяти собі їжу. 9 серпня на вул. Кульпарківській, 158 відкрили перший у Львові та Україні продовольчий банк "Тарілка".

Всі актуальні та свіжі новини Львова читайте на Depo.Львів

 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme