Google AdWords розширив вкладку "Товари"

Google AdWords додав у вкладку "Товари" два нових стовпця - "Статус товару" і "Ефективна максимальна ціна за клік"

Як повідомляє depo.ua з посиланням на Oborot.ru, Google AdWords додав у вкладку "Товари" два нових стовпця - "Статус товару" і "Ефективна максимальна ціна за клік". Крім цього в Редактор звітів додані нові атрибути товарів, бренд або тип товару ,.

Стовпець "Статус товару" покаже стан по кожному товару: готовий до показу, схвалений, виключений чи ні в наявності. А колонка "Ефективна максимальна ціна за клік" надасть можливість прямо з вкладки "Товари" робити коригування в ставках по окремих товарах в групах.

Також на вкладці "Групи товарів" тепер можна подивитися відсоток товарів, готових до показу, активних, схвалених і загальна кількість товарів для показу.

Google вирішив до 2018 року провести масштабний редизайн AdWords. Компанія має намір зробити сервіс більш простим і зручним, а його інтерфейс - більш сучасним.

Восени минулого року AdWords запустив нову вкладку "Групи товарів", фільтри для груп кампаній, симулятор мобільних ставок, функція оцінки конверсій і стовпець з показниками ефективності на рівні підрозділів груп товарів.

Всі актуальні та свіжі новини Львова читайте на Depo.Львів

 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme