Чому Садовому вигідно підняти вартість проїзду у маршрутках саме зараз

Львів'яни платитимуть більше, проте якість послуг не покращиться

Чому Садовому вигідно підняти вартість п…

Виконавчий комітет Львівської міської ради підніме вартість проїзду у маршрутках міста із 4 до 5 гривень.

Про це підвищення говорили уже давно, ще з того часу, як зросла вартість проїзду у електротранспорті. І, за великим рахунком, меру Львова Андрію Садовому вигідно зробити це якомога швидше. По-перше, пам'ять його виборця дуже коротка, а практика показує, що за рік до мерських виборів Садовий ніколи не ухвалює гострих соціальних питань. Саме тому меру вигідно підняти вартість проїзду саме зараз, поки до виборів ще далеко, щоб під вибори львів'яни про це забули і знову мріяли про впровадження у місті електронного квитка.

Саме цією обіцянкою чиновники Садового годують містян уже майже два роки. То мер підпише угоду про наміри впровадження електронного квитка, то заявить про те, що чиновники міста вивчають досвід європейських столиць, то ще щось. Медійно ця тема піднімається перманентно, особливо медіа, які офіційно належать дружині львівського градоначальника.

Виникає питання, що ж львів'яни отримають від чергового підняття вартості проїзду з 4 до 5 гривень. Втім, відповідь очевидна: нічого. Хоча б тому, що перевізники міста хочуть 6-7 гривень, тобто на рівні, а то й вище, столиці. Проте сподіватися їм на це не доводиться, адже Садовий зробити їм цього не дасть, натомість має добру нагоду сказати: "Вони хотіли, але я не дозволив". Міський голова уже кілька разів заявляв, що люди бідні, тому не можуть платити більше. Проте тепер має змогу додасти, що на нього знову тиснуть, а тому вартість таки довелось підняти.

Насправді перевізники таки тиснуть, це теж правда. Особливо у два останні місяці, коли практично кожного дня на вулиці міста не виїжджає у середньому зо 200 автобусів. Транспортний колапс, який пророкують Львову "злі язики", уже от-от постукає у двері.

Проблем у транспортній сфері міста дійсно більше, ніж достатньо. Уже більше року управління транспорту Львівської міської ради залишається без керівника. Навіть конкурс оголошували, проте бажаючих очолити управління так і не знайшлось. Останній раз до фіналу конкурсу не дійшов жодний претендент. Один бажаючий був, проте його "завалили": офіційно колишній працівник комунального АТП-1 Віталій Пітула не здав тестів, хоча ті ж "злі язики" твердять, що його нібито "завалили" на прохання нинішнього керівника "Львівелектротрансу" Михайла Сидоровича, із яким у Пітули наче як давній конфлікт ще через борги міста перед "Львівськими автобусними заводами".

Звалилось на голову Садовому і те, що три автостанції міста Львова не відповідають вимогам й фактично зараз працюють поза законом. І усувати ці недоліки, схоже, ніхто не збирається.

Ну і сам конкурс на визначення переможців на ринку надання пасажирських перевезень міста Львова також заблокований у судах. Скільки цих судів було – годі й підрахувати. Проте оголосити новий конкурс через судові тяганини місто теж не може. Відтак, майже рік, з 1 січня цього року, виконком постійно продовжує дію так званих "тимчасових угод", за якими офіційно і працюють перевізники.

Не є таємницею, що конкурс заблокований руками тих же приватників, адже мерія хотіла перерозподілити ринок на користь свого комунального підприємства і забрати у двох приватників "ласі" маршрути. Вони й оскаржили це все у судах, хоча питань до їхньої роботи теж чимало.

Єдине, що обіцяють львів'янам у Садового, – це провести у 2018 році так зване обстеження пасажиропотоку у міських маршрутках. Бо зараз ніхто не знає, скільки насправді є пільговиків і, що важливіше, скільки заробляють самі перевізники, адже квитків у маршрутках ніхто не видає.

Тож Садовому саме час знову зіграти із себе жертву, розвести руками й сказати, що його змусили підвищити вартість проїзду. Мерія уже офіційно надала розрахунки нового тарифу, зроблені перевізниками, в Антимонопольний комітет, і одразу після його висновку питання буде винесено на розгляд виконавчого комітету Львівської міськради. Результат вже відомий.

Всі актуальні та свіжі новини Львова читайте на Depo.Львів

 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme