Чому до Львова "прийшов" традиційний вересеневий транспортний колапс

Мерія Львова планує перекрити рух транспорту на двох стратегічних вулицях

Чому до Львова "прийшов" традиційний вер…

Із приходом вересня Львів традиційно поглинули тягнучки. Якщо ще у серпні із спальних районів до центру міста можна було заїхати за 20 хвилин, то з початку вересня на добирання у центр потрібно витратити годину. І краще не буде, адже мер Львова Андрій Садовий уже анонсував перекриття руху транспорту ще на двох стратегічних вулицях - Степана Бандери і Шевченка.

Півтора року у місті ремонтували вулицю Личаківську. Хоч мешканці незадоволені ані темпами, ані якістю ремонтних робіт, мерія Львова вперто не бачить недоліків у підрядниках. Тому ремонти доріг будуть проводити і наступного року. Й вони знову затягнуться на весь сезон.

Днями мер анонсував ремонт вулиці Шевченка та Степана Бандери. Щодо останньої, то тут дуже критично виступають мешканці, які наполягають на збереженні бруківки на вулиці, а також облаштування додаткових смуг, адже за планом мерії, увесь не тільки приватний, але і громадський транспорт повинен їхати позаду трамваїв. А трамваї у Львові ламаються часто, тож є загроза, що після ремонту рух транспорту на цій вулиці просто зупиниться.

А це традиційна, і одна з основних доріг на головний залізничний вокзал. Тож вона має бути мобільною.

За даними Depo.Львів від управління транспорту міськради, у Садового навіть виникла геніальна думка перекрити рух, тобто "розпочати ремонт" цієї вулиці на зиму й заморозити її на зимовий період. Від такого варіанту міського очільника начебто вдалось відмовити.

Натомість якщо мерія таки піде на "свій" проект реконструкції цієї вулиці, місцеві активісти обіцяють фізично не дозволити почати тут ремонтні роботи. Критична маса противників знищення міської бруківки грозиться просто блокувати роботу комунальників.

Про перипетії навколо майбутнього ремонту цієї вулиці Depo.Львів уже писало детально. Звісно, ремонт доріг у місті - це добре і ніхто не говорить, що ремонтувати ці дороги не потрібно. Але разом з тим у місті щодень, то гірша ситуація із громадським транспортом і містяни все більше пересідають на власний транспорт. Кількість автомобілів у Львові зростає, а парковок не будується. Та й вулиці ширшими не стають. Навіть вужчими, адже за неписаним у місті правилом, на кожній відремонтованій вулиці у місті будують велодоріжку за рахунок звуження проїжджої частини дороги.

Проте львів'янам потрібно готуватись до того, що проїхатись вулицями рідного міста буде все важче. Варто додати, що наступного року у місті планують облаштувати так зване транспортне кільце на перехресті вулиць Сахарова - Коперника, тож рух транспорту із спального району Наукової та Володимира Великого до центру стане ще більш ускладненим.

Тим часом, уже із вересня у місті відчувається гостра потреба у нестачі одиниць громадського транспорту: містяни все більше жаліються на відсутність маршруток та на проблеми із доїздом до центру.

Натомість мерія дає уже традиційну відмазку про те, що місто закупить до кінця року 150 одиниць громадського транспорту. Наразі Львів отримав тільки десять автобусів і то вони ще не виїхали на міські маршрути.

Чому місто не займається вирішенням інфраструктурних питань та проблемою транспорту? Питання риторичне. Можливо, тому, що мер Львова уже почав передвиборчу кампанію й просто самоусунувся від міської "господарки". Адже навіть під час потопу у місті Садовий не повернувся із свого турне містами України.

Всі актуальні та свіжі новини Львова читайте на Depo.Львів

 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme