Вирок "Самопомочі": Чому проїзд у трамваї Садового став найдорожчим в Україні

З 16 квітня у Львові безпрецедентно зростає вартість проїзду у  трамваях та тролейбусах

Вирок "Самопомочі": Чому проїзд у трамва…

У напів-святковий робочий вівторок виконавчий комітет Львівської міськради зібрався на позачергове термінове засідання, де ухвалив рішення про підвищення вартості проїзду у львівських трамваях та тролейбусах.

Рішення виконкому було настільки ж прогнозованим, наскільки й несподіваним, адже навіть окремим представникам депутатського корпусу смс-повідомлення про проведення засідання почало надходили власне під час його проведення.

Очевидно, такими діями у Садового намагались уникнути скандалу, адже депутати спільно із представниками громадських організацій виступали проти підвищення вартості проїзду. Суттєвого підвищення. З 3 до 5 гривень за одну поїздку.

Рішення про підвищення вартості проїзду мотивували тим, що місто закупить нові трамваї та тролейбуси, тому, мовляв, вартість проїзду і повинна зрости. Говорили і про підвищення "мінімалки" та вартості електроенергії.

"Цимес" у тому, що це рішення першочергово підтримала громадська рада при управлінні транспорту та зв'язку Львівської міськради й особисто голова раніше популярної у Львові громадської організації "За якісний транспорт", яка, по суті, своїм голосом "лягла" під Садового.

Сам же Садовий на злощасне засідання виконкому не прийшов. Мабуть, він і не підпише рішення про підвищення проїзду. Так мер Львова робить постійно, точніше, не робить. Для цього у нього є профільні заступники або навіть керівник виконкому Марта Литвинюк, яка і візувала останні "покращення" у Львові.

Проти підвищення вартості проїзду виступає уся "здорова" частина депутатського корпусу міської ради. Саме депутати стали ініціаторами проведення громадських слухань, які, втім, не змогли прийняти жодного рішення. Спрацювала адміністративна машина: на слухання у мерії нагнали працівників "Львівелектротрансу", які й голосували "за" збільшення вартості проїзду.

У результаті, громадські слухання визнали такими, що не відбулись, проте довести, що працівники ЛКП - не мешканці міста - важко юридично. Відтак, депутатський корпус "збився" з ідеї подальшої війни, оскільки вона завідомо була програшною: виконком Львівської міськради завжди був "ручним" і протягував будь-які потрібні рішення.

Цікаво й те, що "за" проголосував і секретар Львівської міськради, представник власне депутатського корпусу Анатолій Забарило. І як тут не згадати політичну координацію Садового і Гриценка?!

Ще одним доказом того, що рішення було відомим уже давно, стали й те, що за лічені хвилини після засідання виконкому, на сторінці "Львівелектротрансу" у Фейсбуці одразу оприлюднили новий дизайн квитків, які замовили на друк заздалегідь.

Мало того, ще й саркастично поцікавились думкою львів'ян про те, які вони гарні. Проте саме під цим постом у соціальній мережі можна прочитати правду про це рішення - львів'яни знають про те, що розраховувати на електротранспорт на вузеньких львівських вуличках просто не можна.

А поки не підніметься вартість проїзду у маршрутках, які теж коштують 5 грн, то відбудеться банальний відтік пасажирів на їх користь.

До слова, від самих водіїв власне й таку думку можна почути: мовляв, у мерії спеціально добивають приватників, щоб "під шумок" запровадження електронного квитка захопити увесь ринок перевезення пасажирів.

А тим часом, у мережі жартують, що Садового якраз і вдалось запровадити у Львові єдиний квиток на увесь транспорт - купюру із зображенням Гетьмана Богдана Хмельницького...

Краще електротранспорт не їздитиме. Ми просто платитимемо більше. Найдорожче в Україні...

Всі актуальні та свіжі новини Львова читайте на Depo.Львів

 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme