Стало відомо, які проблеми найбільше турбують мешканців Львівщини

У червні "Служба 112" опрацювала понад 15 тисяч звернень

З 1 червня до 1 липня "Служба 112" опрацювала 15 161 звернень мешканців Львівської області. Про це пише Depo.Львів з посиланням на прес-службу ЛОДА.

З цієї кількості 124 було скеровано на екстрену службу 101, 3207 звернень – на 102, 1922 звернення – на 103, 102 звернення – на 104, 9806 звернень – на "Гарячу лінію області".

На "Гарячу лінію області" громадяни найчастіше звертались з питань транспорту, ремонту доріг, комунального господарства. Із зареєстрованих звернень за місяць 8808 заявникам надали відповіді, ще 998 звернень перебуває на розгляді.

Нагадаємо, Садовий "забив" на розгляд скарг від громадян.

Всі актуальні та свіжі новини Львова читайте на Depo.Львів

 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme