Платити за використану воду у Львові стало простіше

У "Львівводоканалі" працює 10 операторів кол-центру з 8:00 до 18:00 без обідньої перерви

Платити за використану воду у Львові ста…

У Львові спростили процедуру повідомлення показів лічильника води. Про це пише Depo.Львів з посиланням на  "Львівводоканал".

Тепер кожен споживач води у Львові, зателефонувавши за номером 240-11-40, може самостійно обрати структурний підрозділ водопостачального підприємства, з яким бажає поспілкуватися. Якщо є додаткові питання - можна перейти на прямий зв'язок з оператором кол-центру. Для цього достатньо обрати одну з запропонованих кнопок на телефоні.

Кількість телефонних звернень споживачів значна і особливо зростає у період подання показників лічильників (лише впродовж серпня до кол-центру надійшло понад 68 тисяч дзвінків).

"Мешканці скаржилися на те, що важко додзвонитися. Мовляв, постійно зайнято. Тому ми створили окремий кол-центр та запровадили багатоканальну телефонну лінію -- 240-01-00 для подання показників лічильників. Щоб обслуговування стало ще якіснішим, запровадили телефонну лінію з інтерактивним голосовим меню -- 240-11-40. Після набору цього номеру абонент почує інформаційне меню та зможе обрати той пункт, який найбільше його цікавить: повідомити про витік води, дізнатися про повірку лічильників тощо", - розповів заступник директора з маркетингу ЛМКП "Львівводоканал" Володимир Король.

У "Львівводоканалі" працює 10 операторів кол-центру з 8:00 до 18:00 без обідньої перерви. 

Всі актуальні та свіжі новини Львова читайте на Depo.Львів

 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme