Пей-пас не для нас

Кореспондент Depo.Львів перевіряв наскільки зручно розраховуватися безконтактно у торгових мережах області
Depo.
26 жовтня 2015 14:10
ФОТО: depo.ua

Як повідомляє Depo.Львів, кореспондент видання взяв участь у квесті від Kredobаnk та MastеrCard з приводу запуску програми лояльності MastеrCard Rewards для держателів усіх карток незалежно від їхнього класу.

Під час квесту потрібно було виконати якомога скоріше і якісніше вісім завдань, серед яких – зокрема були пов’язані з благодійністю, турботою про здоров’я, кар’єрним зростанням, а також особистісним розвитком.

Про виконання завдань та свої враження потрібно було ділитися в соціальній мережі Фейсбук. Для того, щоб набрати більше балів вимагалося якомога більше проводити безконтактні розрахунки. Саме з цим і виникало чи не найбільше питань.

Скажімо, з’ясувалося, що у Львові з допомогою пей-пасу можна придбати книги лише в одному магазині, та й у ньому не спрацювало. З кафе і ресторанами ситуація краща. Але, не завжди персонал орієнтується, що від нього хочуть. Скажімо в одному з ресторанів суші, який відкрився в одному з нових торгових центрів офіціант запевнив, що можна розрахуватися пей-пасом, а коли приніс рахунок, виявилося, що він думав, що клієнт питає про щось інше.

А в одному з закладів популярної для туристів мережі офіціант відповів, що не знає, чи можна, і попросив “дати пей-пас”, щоб спробувати. Іноді також від офіціанток лунала відповідь: “ми пейпас не беремо, тільки гривні, обмінник на вулиці”.

Чи не єдиним місцем, де можна було безконтактно розрахуватися без проблем виявився кінотеатр в одному з львівських ТЦ. Працівниця повідомила, що така можливість є, але нею наразі ніхто не користувався. “Будете у мене першим!, - заявила вона, - і справді не потрбно ні карткою проводити, ні пін-код вводити, як нас і вчили”.

А в торгових точках, де стояли термінали одного з великих українських банків пей-пасом можна було скористатися, чомусь, не більше одного разу на день.
До речі, при проведенні розрахунків карткам и MastеrCard від Kredobаnk клієнтам нараховуються бали, які потім можна потратити на корисні речі. Ці бали можна обмінювати на різноманітні подарунки з каталогу MasterCard Rewards: подорожі, SPA-процедури, ґаджети, аксесуари для спорту та відпочинку, товари для дітей, товари для домашнього затишку та багато іншого.

Відповідно до умов програми, за кожні 12 гривень торгової операції за картою нараховується 1 бал. Якщо учасник програми розрахувався карткою три і більше раз за один день на загальну суму більше 500 гривень, він додатково отримує 20 бонусних балів. Ще по 20 балів нараховується за кожну десяту торговельну трансакцію на суму понад 10 грн. та одноразово за розрахунок картою більш як на 5000 грн. протягом місяця. Окрім того, кожен учасник додатково отримує 50 балів на бонусний рахунок у свій день народження, а також по 1 балу за кожні 250 грн. надходжень на картку та за кожні 250 грн. переказу на рахунки в інших банках.

Як показує світова практика, програми лояльності є одним із найбільш ефективних способів утримання клієнтів. Наприклад, протягом 2008-2012 рр. в Австралії зафіксовано середньорічний темп зростання обсягів витрат за картками на 10,64 %. У Великобританії, США та Франції – на 2,89 %, 3,76 % і 4,05 % відповідно, незважаючи на фінансову кризу.

Більше новин про Львів та область читайте на Depo.Львів

Мітки: #обр