На що львів'яни нарікають найчастіше
Містяни можуть скаржитися мерії цілодобово
Протягом місяця "Гаряча лінія" прийняла від львів'ян майже 10 тисяч звернень. Про це пише Depo.Львів з посиланням на прес-службу Львівської міськради.
За останній місяць найчастіше містяни зверталися на "Гарячу лінію" щодо несправностей ліфтів у житлових будинках, аварійних ситуацій з системою електропостачання у житлових будинків, порушення графіку руху громадського транспорту, а також щодо відсутності води.
На "Гарячій лінії міста Львова" нагадують, що цілодобово та без модерації мешканець може надіслати звернення через мобільний додаток "1580 Львів", або ж зателефонувати на 15-80 (це можна зробити також з мобільного) чи залишити звернення на Facebook-сторінці "Гарячої лінії міста Львова".
Як повідомляв Depo.Львів, львів'яни обурюються через трамваї Садового.
Більше новин про події у світі читайте на Depo.Львів