UK
Для цього матеріалу переклад іншими мовами відсутній, спробуйте перевірити пізніше

На що львів'яни нарікають найчастіше

Містяни можуть скаржитися мерії цілодобово

Протягом місяця "Гаряча лінія" прийняла від львів'ян майже 10 тисяч звернень. Про це пише Depo.Львів з посиланням на прес-службу Львівської міськради.

За останній місяць найчастіше містяни зверталися на "Гарячу лінію" щодо несправностей ліфтів у житлових будинках, аварійних ситуацій з системою електропостачання у житлових будинків, порушення графіку руху громадського транспорту, а також щодо відсутності води.

На "Гарячій лінії міста Львова" нагадують, що цілодобово та без модерації мешканець може надіслати звернення через мобільний додаток "1580 Львів", або ж зателефонувати на 15-80 (це можна зробити також з мобільного) чи залишити звернення на Facebook-сторінці "Гарячої лінії міста Львова".

Як повідомляв Depo.Львів, львів'яни обурюються через трамваї Садового.

Всі актуальні та свіжі новини Львова читайте на Depo.Львів

 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme