Кожен п'ятий користувач блокує мобільну рекламу

За останній рік кількість користувачів, що використовують спеціальні adblock-додатки, збільшилася майже в два рази, і становить 450 млн осіб

Як повідомляє Depo.Львів, з посиланням на Oborot.ru, розвитком m-commerce у рекламодавців з'являються нові можливості, але й нові проблеми: все більше людей блокують покази реклами на мобільних екранах. Так, за останній рік кількість користувачів, що використовують спеціальні adblock-додатки, збільшилася майже в два рази, і становить 450 млн осіб, підрахували фахівці ірландського стартапу PageFair. За їхніми оцінками зараз на кожному п'ятому мобільному пристрої в світі встановлено ПЗ, що дозволяє відключити небажану інтернет-рекламу і ця частка швидко зростає.

Найбільше не люблять рекламу жителі Азіатсько-тихоокеанського регіону: в середньому 36% власників смартфонів встановлюють блокувальники на свої пристрої. Індії та Індонезії майже дві третини мобільних користувачів використовують ті чи інші adblock-додатки. На третьому місці - Китай, де аналогічне ПО встановлено на 159 млн пристроїв. У західних країнах блокувальники викорис значно рідше. В Європі такі програми встановили близько 14 млн чоловік, в Північній Америці - близько 4,3 млн.

У такій статистиці немає нічого дивного: в вищезазначених країнах, що розвиваються для досить великого числа жителів мобільний інтернет - єдиний доступний спосіб підключення до Мережі. У тій же Індії 65% інтернет-трафіку припадає на смартфони.

За способом блокування країни теж відрізняються. Так, наприклад, європейці частіше вибирають браузерні блокувальники реклами, в той час як американці віддають перевагу in-app блокировщикам (встановлені на 8.8 смартфонів / 1000 проти 2.7 в Європі).

У звіті стверджується, що кількість користувачів блокувальників буде тільки зростати, так як вже багато виробників мобільних телефонів і браузерів включають їх в базову комплектацію ПО. Ці та інші adblock-рішення, як стверджують в PageFair, тільки за 2015 рік принесли збиток рекламодавцям на загальну суму в $ 21,8 млрд.

Прихильники блокування реклами наполягають, що користувач повинен мати вибір, чи хоче він бачити в своєму мобільному рекламу. У свою чергу, рекламщики і власники сайтів вважають, що масове поширення adblock порушує екосистему реклами і підриває самі основи економічної структури Інтернету. Зрештою, саме реклама дозволяє людям отримувати безкоштовний контент.

У поточних умовах, коли мобільна реклама поступово відтягує на себе інтернет-ринок, то, як її сприймають користувачі, має ключове значення. Немає сенсу вкладати гроші в те, що потенційний покупець свідомо відмовляється дивитися. Якщо врахувати, що, за прогнозами ZenithOptimedia, на частку мобільної реклами буде припадати більше половини всіх рекламних бюджетів, слід задуматися, як саме вони повинні окупитися.

Всі актуальні та свіжі новини Львова читайте на Depo.Львів

 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme