Що очікує український онлайн-ринок в 2016 році

Експерти очікують що в 2016 році український ринок електронної комерції виросте на третину в порівнянні з 2015 роком.

Як повідомляє depo.ua, з посиланям на оborot.ru, експерти очікують що в 2016 році український ринок електронної комерції виросте на третину в порівнянні з 2015 роком. За прогнозами Всеукраїнської торгового центру в інтернеті Prom.ua, він збільшиться з 25 млрд гривень ($ 1 млрд) до 33,4 млрд гривень ($ 1,33 млрд) в 2016 р 

ІМ слід орієнтуватися на жінок, пропонувати одяг, взуття, аксесуари, товари для дому і саду, техніку і електроніку, а також розвивати мобільні версії сайтів, вважають експерти. Крім цього, враховувати любов українців до маркетплейсам.

У 2015 році кількість інтернет-замовлень товарів в країні зросла на 20-30%, а товарообіг в місцевій валюті на 40-60%.

Гендиректор Prom.ua Микола Палієнко вважає, що український ринок електронної комерції таїть в собі колосальні можливості зростання, так як його частка в структурі роздрібної торгівлі України лише трохи перевищує 2%. Для порівняння, в Німеччині - близько 12%, США -13%, а російський ринок займає близько 2,5-3,5% від загального обсягу торгівлі.

Також очікується, що в 2016 р відбудеться перерозподіл на ринку ecommerce: великі гравці з незадовільним обслуговуванням втратять частку ринку, а дрібні підтягнуться до лідерів.

Ще один тренд, який буде актуальний для України в 2016 році, - зростання кількості "мобільних покупців". Уже в 2015-му завдяки впровадженню 3G в два рази в порівнянні з минулим роком зросла частота використання мобільних телефонів для онлайн-шопінгу.

У минулому році кількість покупок з десктопів скоротилося на 9%, а смартфони показали зростання на 7%. Хоча загальна частка покупців з мобільних пристроїв залишається відносно невеликий - 21%.

За прогнозами Prom.ua, в 2016 році 30-40% інтернет-покупців будуть використовувати мобільні пристрої для вибору і замовлення товарів і послуг. Цікаво, що жінки -каталізатори використання мобільних пристроїв в електронній комерції.

Таким чином, будь-який бізнес, цільовою аудиторією якого є жінки, в 2016 р повинен приділяти максимум уваги мобільним технологіям.

Найпопулярнішими товарами в Уанеті є: одяг, взуття, аксесуари, товари для дому і саду, а також техніка та електроніка.

Все новости Львова читайте на Depo.Львов

Все новости на одном канале в Google News

Следите за новостями в Телеграм

Подписывайтесь на нашу страницу Facebook

deneme