Молоді покупці не хочуть чекати

49% респондентів заявили, що дають сайту або додатка не більше 3 секунд, щоб завантажитися на смартфон або планшет

Як повідомляє depo.ua з посиланням на Oborot.ru, молоді покупці не дадуть другого шансу інтернет-магазинам, якщо вони забаряться.

За даними інтернет-дослідження компанії Harris Poll, 80% потенційних покупців інтернет-магазинів у віці 18-34 років заявляють, що перестануть використовувати додаток або сайт онлайн-магазину, якщо вони будуть повільно працювати або допускати збої.

49% респондентів заявили, що дають сайту або додатка не більше 3 секунд, щоб завантажитися на смартфон або планшет. Лише 68% спробують ще раз запустити додаток або знову зайти на повільну майданчик, якщо помилка сталася вперше, а майже кожен третій не дасть повільного інтернет-магазину другого шансу.
Як повідомляє retaildetail.eu, люди народжені після 1981 року виправдовують свою репутацію "нетерплячого покоління". І це варто враховувати ІМ, адже більше половини людей з цієї вікової групи сказали, що через застосування і сайти скоюють більше покупок, ніж в офлайні.

Представник компанії Dynatrace (виробляє програмне забезпечення) Ерван Паккар також вважає, що інтернет-магазини будуть втрачати клієнтів, якщо їх додаток або мобільний сайт будуть занадто повільними. "Рітейлери повинні забезпечувати гідний сервіс не тільки у своїх магазинах, але і в Інтернеті. В іншому випадку, покупці будуть йти, передавати свій негатив не тільки сім'ям і друзям, але і в соціальних мережах", - додає він.

Опитування показало друге "cлабое місце" деяких ІМ - застосування і сайти в соціальних мережах. На них скаржаться 51% опитаних.

Ще цікаві цифри з цього дослідження:

Для порівняння цін і відгуків про продукти, поки вони знаходяться в магазині, використовують свої пристрої 62% молодих респондентів. Безпосередньо через додатки, стоячи в магазині, здійснюють свої покупки 37% користувачів.
При можливості вибору, 54% користувачів воліють додаток сайту, тому що воно забезпечує велику швидкість і легкість використання.

У 2016 році 60% респондентів більше використовуватимуть свої гаджети для покупок, ніж вони це робили в цьому.

Дослідження проведене серед 5 тис. Дорослих користувачів смартфонів і планшетів із США, Великобританії, Франції, Німеччини та Австралії.

Все новости Львова читайте на Depo.Львов

Все новости на одном канале в Google News

Следите за новостями в Телеграм

Подписывайтесь на нашу страницу Facebook

deneme