З кранів львів'ян тече якісна вода
За інформацією ЛМКП "Львівводоканал", підприємство ретельно контролює якість питної води централізованої системи водопостачання Львова на всіх етапах її водопідготовки та на виході з очисних водопровідних споруд
Станом на 14 березня відхилень за мікробіологічними та фізико-хімічними показниками у водопровідній воді немає, якість води відповідає чинним державним санітарним правилам і нормам ДСанПіН, повідомляє Depo.Львів із посиланням на Львівську міську раду.
"Наше підприємство забезпечене реагентами для знезараження води в повному обсязі. Всі процеси з водопідготовки здійснюються в установленому порядку, всі водопровідні споруди працюють в штатному режимі. Ми працюватимемо 24/7 у будь-яких обставинах, тож зберігаємо спокій та боронимо Україну!" - повідомили у ЛМКП "Львівводоканал".
Нагадуємо, контакти для звернень до ЛМКП "Львівводоканал"
Контакт-центр: прийом показників лічильників, надання інформації про стан рахунку тощо:
- +38 (032) 240-01-00 (для стаціонарних телефонів)
- +38 (067) 310-09-49 (для дзвінків з мобільного)
Гаряча лінія: звернення щодо відсутності водопостачання, витоки води, якість послуг тощо
- 15-51 (для стаціонарних телефонів)
- +38 (032) 259-15-50, +38 (032) 259-15-51 (для дзвінків з мобільного)
Також продовжують працювати чат-боти:
Здійснити оплату за послуги водопостачання можна дистанційно таким способами:
- електронна система приймання платежів EasyPay
- платіжні термінали самообслуговування
- через чат-боти підприємства у месенджерах Вайбер та Телеграм.
Нагадаємо, газовики просять львів’ян вчасно сплачувати за газ. Адже кожна гривня – це гарантія подальшого забезпечення газом українців та сплачені податки на підтримку економіки України.
Більше новин про події у світі читайте на Depo.Львів