Як вивозять сміття зі Львова

Активісти кажуть, що система контролю не дозволяє об'єктивно говорити про кількість сміття, яку продукує місто Львів

Інформація з вагових комплексів нагадує складний ребус, в якому не має жодної логіки. Окрім неіснуючих автомобілів, які збирають у Львові непотріб, та величезної кількості "технічних" помилок у номерних знаках, ваги працюють за окремим часовим поясом. Про це пише Depo.Львів з посиланням на ГО "Розвиток громади".

Так, МАН "Грінери" з номерними знаками АО7036ВМ 2 серпня двічі зважувався на Шуварі з проміжком у 2хв і 39 сек, а МАН АВЕ ВС8970ЕА цього ж дня за 37 хв встигла вивезти 12.800 тонн сміття на перевантажувальну станцію на Північну, зібрати 11.220 тонн сміття і повернутися на ваги для зважування.

Інша вантажівка "Грінери" з номерними знаками АІ5326ЕХ 9 серпня о 0 год 54 хв 46 сек везла 10,590 тонн сміття, а о 0 год 59 хв 20 сек вже заїхала на вагу з 9,350 тонн сміття.

"АВЕ" 10 серпня скерувала на ваги ДАФ ВС8637ВА, яка о 0 год.34 хв 58 сек везла 16,900 тонн сміття, а о 0 год 37 хв 40 сек повернувшись з Новоград Волинського та зачепивши причеп заїхала на ваговий комплекс вже з 17,920 тоннами сміття.

КП "Спецкомунтранс" працює трохи повільніше. Його МАЗ з номерами ВС7356ЕР заїжджає на вагу на "Шуварі" що три години, встигаючи після зважування відвезти сміття на перевантажувальну станцію на Городоцькій 280 (12 км – 30 хв легковиком без заторів), очистити 5-7 сміттєвих майданчиків (в середньому по 5 контейнерів) зібравши 8-10 тонн сміття і повернутись знову для зважування.

"Із вищевикладеного абсолютно очевидно, що система зважування сміття існує лише "для галочки", інформація про вагу і транспортні засоби береться буквально "зі стелі", а система контролю не дозволяє об'єктивно говорити про кількість сміття, яку продукує місто Львів і реальну вартість послуги з його вивезення і утилізації", - йдеться у повідомленні

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Львів