Як "Укрзалізниця" дурить своїх пасажирів
Нововведення, запроваджене компанією ще місяць тому, на практиці не працює
У потязі №50 сполученням "Трускавець-Київ" неможливо скористатися послугою "напій", включеною заздалегідь у вартість квитка. Про це повідомляє Depo.Львів.
Нововведення, запроваджене компанією ще місяць тому, на практиці не працює. Провідниця вагону №8 на прохання пасажира у спекотний травневий вечір, у Львові, принести воду у якості напою, за який було заплачено у касі заздалегідь, повідомила: "Воду нам не видають. Можна лише чай або каву".
Нагадаємо, "Укрзалізниця" з травня цього року запровадила єдину ціну у 8 грн на всі напої, що продаються в поїздах далекого сполучення: чай, каву, кавовий напій (3 в 1) та воду.
"Ми впевнені, що таке нововведення дасть пасажиру більше свободи у виборі напою. Можна скористатися послугою – сплатити за напій при продажу квитка, а який саме напій вибрати – визначити безпосередньо в поїзді", – прокоментував новацію в. о. голови правління ПАТ "Укрзалізниця" Євген Кравцов.
На практиці ж "свобода вибору" в розпеченому спекою потязі, де провідники зі словами "працює кондиціонер" заборонили відкривати вікна, але кондиціонер так і не включили, закінчується вибором окропу з якимось додатком.
Нагадаємо, як "Укрзалізниця" загидила потяги (ФОТО).
Більше новин про події у світі читайте на Depo.Львів