Як у Садового уникають вирішення транспортних проблем міста
Депутатів Львівської міськради не хотіли впускати на територію комунального підприємства, яке належить громаді міста
Громадський транспорт міста Львова перебуває не у найліпшому стані, проте мерія традиційно відкладає вирішення усіх проблем "до кращих часів". Нещодавно стався черговий інцидент із комунальним перевізником міста, що спонукало депутатів заговорити про відставку керівника АТП-1 Ореста Хамули.
Днями у спільноті "Варта-1" з'явився анонімний пост про те, що водіям комунального перевізника не платять зарплату, а змушують підписувати подвійні відомості. Водії просили про допомогу усіх небайдужих на зборах, які мали відбутись зранку наступного дня на території підприємства. Після широкого обговорення у соціальних мережах зранку на територію АТП-1 приїхав десант депутатів Львівської міськради, проте їх охорона та невідомі особи не захотіли впускати на територію комунального перевізника. З депутатами навіть сталась сутичка, проте їм таки вдалось потрапити на нараду керівництва АТП-1 із водіями автобусів.
Такий спосіб "вирішення проблем" у діяльності комунальних підприємств Садового уже входить у звичку. Раніше на територію Грибовицького сміттєзвалища, яке належить ЛКП "Збиранка", охорона відмовилась впускати державних інспекторів екологічної інспекції у Львівській області.
Керівництво парку говорить, що водії виступають проти новацій, які намагаються запровадити у комунальному перевізнику. Йдеться про встановлення у автобусах так званих датчиків контролю палива. Проте справа не у цьому. Сам Садовий любить наголошувати, що усі комунальні підприємства належать не йому, а "громаді міста Львова". То ж виникає риторичне питання: чому, коли представники громади приходять з'ясувати те чи інше питання, їх не раді бачити.
Відтак, депутати вирішили ставити питання не тільки про звіт керівника АТП-1, але й вимагати його відставки.
Слід зазначити, що депутати вже неодноразово вимагали відправити у відставку іншого посадовця Садового – керівницю управління комунального майна Інну Свистун, проте львівський голова цього досі не зробив. Чи зробить зараз із керівником АТП-1 – питання. Але пленарне засідання сесії уже із незрозумілих причин перенесли на три тижні – аж на 22 березня.
На додачу від Садового неодноразово вимагали навести порядок у сфері транспорту міста. А проблем там чимало. Серед іншого потребує втручання питання з пільговиками, яким через перевізників міська рада вперто не хоче компенсовувати пільговий проїзд, через що страждають найбільш незахищені верстви населення міста.
Разом з тим, у місті досі до кінця незрозуміла ситуація із створенням ще одного міського комунального підприємства - АТП-2. Нові договори, які міська рада має почати підписувати із початку березня, у місті хочуть уже підписувати із "чистим" АТП, яке не пов'язане із судовими справами через автобуси, які були куплені ще до "ЄВРО 2012".
Більше новин про події у світі читайте на Depo.Львів