Як у Садового уникають вирішення транспортних проблем міста

Депутатів Львівської міськради не хотіли впускати на територію комунального підприємства, яке належить громаді міста

Як у Садового уникають вирішення транспо…

Громадський транспорт міста Львова перебуває не у найліпшому стані, проте мерія традиційно відкладає вирішення усіх проблем "до кращих часів". Нещодавно стався черговий інцидент із комунальним перевізником міста, що спонукало депутатів заговорити про відставку керівника АТП-1 Ореста Хамули.

Днями у спільноті "Варта-1" з'явився анонімний пост про те, що водіям комунального перевізника не платять зарплату, а змушують підписувати подвійні відомості. Водії просили про допомогу усіх небайдужих на зборах, які мали відбутись зранку наступного дня на території підприємства. Після широкого обговорення у соціальних мережах зранку на територію АТП-1 приїхав десант депутатів Львівської міськради, проте їх охорона та невідомі особи не захотіли впускати на територію комунального перевізника. З депутатами навіть сталась сутичка, проте їм таки вдалось потрапити на нараду керівництва АТП-1 із водіями автобусів.

Такий спосіб "вирішення проблем" у діяльності комунальних підприємств Садового уже входить у звичку. Раніше на територію Грибовицького сміттєзвалища, яке належить ЛКП "Збиранка", охорона відмовилась впускати державних інспекторів екологічної інспекції у Львівській області.

Керівництво парку говорить, що водії виступають проти новацій, які намагаються запровадити у комунальному перевізнику. Йдеться про встановлення у автобусах так званих датчиків контролю палива. Проте справа не у цьому. Сам Садовий любить наголошувати, що усі комунальні підприємства належать не йому, а "громаді міста Львова". То ж виникає риторичне питання: чому, коли представники громади приходять з'ясувати те чи інше питання, їх не раді бачити.

Відтак, депутати вирішили ставити питання не тільки про звіт керівника АТП-1, але й вимагати його відставки.

Слід зазначити, що депутати вже неодноразово вимагали відправити у відставку іншого посадовця Садового – керівницю управління комунального майна Інну Свистун, проте львівський голова цього досі не зробив. Чи зробить зараз із керівником АТП-1 – питання. Але пленарне засідання сесії уже із незрозумілих причин перенесли на три тижні – аж на 22 березня.

На додачу від Садового неодноразово вимагали навести порядок у сфері транспорту міста. А проблем там чимало. Серед іншого потребує втручання питання з пільговиками, яким через перевізників міська рада вперто не хоче компенсовувати пільговий проїзд, через що страждають найбільш незахищені верстви населення міста.

Разом з тим, у місті досі до кінця незрозуміла ситуація із створенням ще одного міського комунального підприємства - АТП-2. Нові договори, які міська рада має почати підписувати із початку березня, у місті хочуть уже підписувати із "чистим" АТП, яке не пов'язане із судовими справами через автобуси, які були куплені ще до "ЄВРО 2012".

Проте, наскільки юридично правильно буде укладання таких договорів на автобуси, які за документами будуть рахуватись на двох підприємствам, а курсувати на одному - питання залишається відкритим.

Всі актуальні та свіжі новини Львова читайте на Depo.Львів

 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme