UK
Для цього матеріалу переклад іншими мовами відсутній, спробуйте перевірити пізніше

Як у Садового продовжують піаритись на транспортних проблемах

Депутати ЛМР затвердили угоду про кредитне фінансування між Львівською міською радою, Європейським банком реконструкції та розвитку і ЛКП "Львівелектротранс"

Депутати Львівської міської ради підтримали ухвалу "Про затвердження угоди про підготовку кредитного фінансування від 16.03.2018, укладеної між Львівською міською радою, Європейським банком реконструкції та розвитку і ЛКП "Львівелектротранс". Відповідну ухвалу підтримало 55 депутатів. Про це пише Depo.Львів.

Як повідомив директор ЛКП "Львівелектротранс" Олег Береза, отримані кредитні кошти будуть спрямовані на придбання нових тролейбусів, ремонт контактної мережі та трамвайного депо на вул. Наукова.

Відповідно до затвердженої Угоди ЄБРР розглядає можливість надання ЛКП "Львівелектротранс" довгострокового фінансування в сумі до 15 мільйонів євро під гарантії Львівської міської ради, які будуть надані відповідно до чинного законодавства України.

Банк спільно з Львівською міською радою та ЛКП "Львівелектротранс" планують звернутися до Інвестиційного фонду сусідства Європейського Союзу по грантове співфінансування в сумі до 2 мільйонів євро та до інших зацікавлених двосторонніх та багатосторонніх донорів.

Індикативні положення та умови запланованої позики:

  1. Грошова одиниця: євро.
  2. Розмір позики: до 15 мільйонів євро включаючи: транш на суму до 12.5 млн. євро, що буде наданий ЄБРР та транш на суму до 2.5 млн. євро, що буде наданий Фондом Чистих Технологій ЄБРР.
  3. Строки погашення: до 13 років, включно з трьохрічною відстрочкою погашення основної суми (для процентних платежів жодного пільгового періоду не передбачається).
  4. Розміри процентної ставки:

а) для траншу ЄБРР: маржа 5-6.0% річних понад шестимісячну ставку EURIBOR з можливістю коригування (підняття та зниження) в залежності від кредитного рейтингу м. Львова від визнаного міжнародного рейтингового агентства, якщо такий рейтинг буде отримано. Початкова маржа та умови її коригування в бік збільшення та в бік зменшення будуть визначені після передінвестиційної перевірки Проекту і залежатимуть від оцінки ЄБРР загального ризику за Проектом та від ринкової кон'юнктури у відповідний час.

б) для траншу ФЧТ: маржа 0,75% фіксована.

  1. Разовий комісійний збір: 1.0%, від сукупної основної суми кредиту.
  2. Комісія за резервування: 0.5% річних, типова комісія за резервування, що нараховуватиметься на неосвоєну частину позики.
  3. Комісія за оцінку проекту: 30 тис. євро, яка підлягає сплаті у разі затвердження проекту Кредитним комітетом ЄБРР.
  4. Фактичні витрати на сторонніх юридичних радників, пов'язані з підготовкою надання ЄБРР фінансування, в межах 40 тис. євро, які підлягають сплаті по мірі того як ЄБРР нестиме витрати та виставлятиме відповідні рахунки-фактури.

Угода набирає чинності з дати її затвердження на пленарному засіданні Львівської міської ради.

Нагадаємо, між Львівською міською радою, Європейським банком реконструкції та розвитку і ЛКП "Львівелектротранс" 16.03.2018 року підписано угоду про наміри щодо підготовки кредитного фінансування з метою реалізації проекту модернізації громадського тролейбусного транспорту м. Львова.

Як повідомляв Depo.Львів, у Львові пасажирка під час руху маршрутки впала і зламала плече.

Всі актуальні та свіжі новини Львова читайте на Depo.Львів

 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme