Як Садовий почав знищення регіонального середнього бізнесу

Мер Львова хоче фактично взяти під себе увесь рекламний бізнес з метою розміщення політичної агітації партії "Самопоміч" під час проведення виборчої кампанії

Мер Львова підписав розпорядження "Про утворення робочої групи з розв'язання проблем перенасичення земель транспорту у межах м. Львова рекламними конструкціями". Про це пише Depo.Львів.

"З метою налагодження ефективної співпраці з Регіональною філією "Львівська залізниця" публічного акціонерного товариства "Українська залізниця", у рамках розв'язання проблеми перенасичення міста Львова зовнішньою рекламою:
1. Утворити робочу групу з розв'язання проблем перенасичення земель транспорту у межах м. Львова рекламними конструкціями у складі:
Р. Панасюк - начальник управління економіки департаменту
економічного розвитку, керівник робочої групи
Н. Сеньків - в. о. директора комунального підприємства
"Адміністративно-технічне управління",
секретар робочої групи", - йдеться у розпорядженні.

Як повідомили Depo.Львів представники однієї із рекламних агенцій, такий крок є не тільки політичним, але й економічним.

"Фактично, напередодні виборів мерія Львова вирішила знищити представників малого і середнього бізнесу. Таким кроком, мер Садовий хоче фактично взяти під себе увесь рекламний бізнес з метою розміщення політичної агітації партії "Самопоміч" під час проведення виборчої кампанії", - повідомили рекламники.

Всі актуальні та свіжі новини Львова читайте на Depo.Львів

 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme