Як Садовий з "приватниками" скористалися громадськими активістами

Вартість проїзду у львівських маршрутках зросте дуже скоро

Як Садовий з "приватниками" скористалися…

Дуже скоро проїзд у львівських маршрутках подорожчає до 7 гривень. Вже з 5 травня місто оголошує новий конкурс для перевізників, за результатами якого львів'янам і гостям міста слід очікувати підвищення вартості проїзду.

Напередодні керівник Асоціації перевізників Львівщини Іван Велійка зібрав журналістів, щоб повідомити новину про те, що вартість проїзду у маршрутках має бути 7 грн. Щоправда, журналісти не зрозуміли, в чому новина, бо цю цифру той же Велійка називав ще, мабуть, півроку тому.

Проте, зрозуміло, що тоді це були просто слова, а зараз, після суттєвого підвищення вартості проїзду у електротранспорті міста, пощастить і маршрутникам.

Перевізники, пояснюючи необхідність "накинути" їм дві додаткові гривні, говорять про економічні розрахунки, підвищення вартості пального та відсутність від держави коштів за перевезення пільговиків. Проте серйозно сприймати ці аргументи і дискутувати щодо їхньої обгрунтованості важко. Говорити про виправданість таких розрахунків не доводиться, адже львівські водії як комунального, так і приватного транспорту не видають пасажирам квитків. Відповідно, ніхто не знає, скільки та чи інша маршрутка перевозить пасажирів. І тут чи не найбільше питання виникає до Антимонопольного комітету, який завжди для "галки" такі тарифи погоджує: як можна щось погодити за таких умов?

"Злі язики" стверджують, що саме представники приватних перевізників і "замовили" рішення громадської ради при управлінні транспорту, яка несподівано погодила нові тарифи на електротранспорт міста, які, власне, ще більш закріпили прагнення приватників підвищити вартість проїзду у маршрутках. Рішення громради викликало шок у більшості львів'ян, проте дороги назад не було. Окремі депутати домоглись проведення громадських слухань, проте туди нагнали самих працівників ЛКП "Львівелектротрансу", які і "допомогли" тому, що громадські слухання не змогли ухвалити рішення проти підвищення вартості проїзду.Як повідомив заступник міського голови Львова з питань житлово-комунального господарства Сергій Бабак, міська рада не розглядає питання підняття тарифу на проїзд в громадському транспорті Львова, а навпаки, має багато вимог і зауважень до роботи приватних перевізників.

"Позиція міської ради однозначна − ми не розглядаємо питання підвищення тарифів. Навпаки, маємо багато зауважень і претензій до роботи приватних перевізників. Якщо вихід на рейс комунального транспорту становить 90% і більше, то на приватних маршрутах − 50−60%. Така ситуація є не припустимою і викликає обурення як наше, так і мешканців.

За його у словами у мерії є багато зауважень, і вона вимагає від перевізників, в першу чергу, забезпечити вихід на рейси тієї кількості маршруток, яка передбачена відповідно до паспортів, згідно угод, які було укладено після перемоги в конкурсі, а також забезпечити перший ранковий та останній вечірній рейси. Також в мерії вимагають забезпечити якісний стан автобусів, привести їх до належного санітарного стану, забезпечити культуру поведінки водіїв, видачу квитків.

"Говорити про підвищення тарифів, не вчиняючи жодних дій для покращення послуги з перевезення, не виконуючи своїх зобов'язань відповідно до договору, неприпустимо", − Бабак.

Проте, це зовсім не означає, що найближчим часом вартість проїзду у маршрутках для львів'ян не зросте. Чи покращиться при цьому щось для пасажира − питання риторичне.

Всі актуальні та свіжі новини Львова читайте на Depo.Львів

 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme