Як Садовий руками "громади" підвищить вартість проїзду у Львові

У Львові з дня на день очікують підвищення вартості проїзду як у електротранспорті, так і у маршрутках

Як Садовий руками "громади" підвищить ва…

Вартість проїзду у львівському електротранспорті вже з 1 квітня може підвищитися з 3 до 5 гривень. І хоча окремі представники депутатського корпусу намагаються заблокувати підвищення, проте на сайті міськради уже вивісили відповідний проект рішення виконавчого комітету. Висновки громадських слухань, схоже, враховувати ніхто не буде.

Чутки про підвищення вартості проїзду у Львові ходили уже давно, проте до такого розвитку подій не був готовий майже ніхто. Попри намагання "людей Садового" аргументувати, що львів'яни та гості міста мають платити більше, серйозно такої інформації ніхто не сприймав аж до 12 березня, коли так звана громадська рада при управлінні транспорту Львівської міськради таки підтримала підвищення тарифів на проїзд в електротранспорті до 5 гривень.

Збільшити вартість запропонував "Львівелектротранс". У комунальному підприємстві необхідність підвищення ціни на проїзд пояснюють зростанням вартості електроенергії, запчастин і мінімальної зарплати. При цьому кажуть, що обґрунтована ціна за разову поїздку становить 5,5 гривні за поїздку. Громадська ж рада при управлінні транспорту Львівської міськради запропонувала встановити тариф на 50 копійок менший. Крім того, вона рекомендувала залишити чинні ціни на проїзні картки (120 гривень на загальний абонемент та 60 гривень - на пільговий) на термін у три місяці з моменту впровадження нової вартості.

Фактично, ця пропозиція є лише такою собі спробою зберегти хорошу міну при поганій грі. Що змусило голову громадської ради, керівника профільної громадської організації "За якісний транспорт" та радника міністра інфраструктури Святослава Товстигу винести саме таку пропозицію і підтримати її, досі для багатьох залишається загадкою. Товстигу у Львові раніше вважали опозиційним до міського голови, проте тепер ця думка змінилась. "Був громадський активіст – нема громадського активіста", - це чи не найяскравіший коментар з тих, що писали обурені містяни у соціальних мережах.

Рішення громадської ради і обурення після його ухвалення стало причиною того, що вже четверо осіб покинули склад громадської ради. Окремі депутати взагалі заговорили про розпуск такого органу при управлінні транспорту. Водночас слід нагадати, що до складу громадської ради входить багато людей, наближених до чинного мера Львова, зокрема його підлеглі, а також журналісти видання дружини міського голови.

Спершу містом ширились чутки, що Садовий, схильний до голосних піар-кроків, зіграє "ва-банк", вийде і скаже: "Таке рішення неправильне, я не можу його підтримати". Проте цього не сталось, і мер вирішив скористатись моментом: він підтримав рішення "громадськості" й заявив, що вартість проїзду таки становитиме 5 гривень. Що, підкреслимо, навіть більше, аніж у київських трамваях.

Згодом небайдужі львів'яни зібрали підписи і домоглись проведення повноцінних громадських слухань, проведення яких заплановане аж на 2 квітня. Така процедура. Але у проекті рішення міськради йдеться, що тариф вступає у силу з 1 квітня, отже його можуть ухвалити вже за кілька днів, найближчої п'ятниці. Зрозуміло, що без врахування рішень громадських слухань.

Слід зазначити, що Товстига відкликав свій голос "за", проте громадська рада знову так і не зібралась, адже сам "горе-транспортник" перебуває за кордоном.

Проте справжній "цимес" рішення навіть не у цьому. З трамваями та тролейбусами усе й так ясно: підвищення вартості проїзду в них традиційно потягне за собою підвищення вартості проїзду у маршрутках. Перевізники хочуть 8 гривень. І цю цифру також озвучує Товстига.

У найбільшому ж виграші буде чинний мер Андрій Садовий. Бо наче як не він, а громадськість міста ініціювала підвищення вартості проїзду у громадському транспорті. Він же лише виконує "волю громади". Дуже вигідна для будь якого чиновника комбінація.

Всі актуальні та свіжі новини Львова читайте на Depo.Львів

 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme