UK
Для цього матеріалу переклад іншими мовами відсутній, спробуйте перевірити пізніше

Як львів’яни виграли бій, але програють битву проти підвищення вартості проїзду у маршрутках

У Львові відбулись громадські слухання щодо підвищення вартості проїзду у маршрутках міста, під час яких вперше перевізниками не вдалось "протягнути" позитивне рішення

Як львів’яни виграли бій, але програють…

У Львові у понеділок ввечері відбулись громадські слухання щодо підвищення вартості проїзду у маршрутках міста. Вперше на таких слуханнях не проголосували за підвищення вартості проїзду у міських маршрутках, проте львів’янам таки доведеться платити більше. Чому – розбиралося Depo.Львів.

Слухання у актовому залі Личаківської районної адміністрації на тему "Перегляд тарифу на перевезення пасажирів автомобільним транспортом загального користування на регулярних автобусних маршрутах м. Львова" відбувались з ініціативи мешканців Львова. Тобто мерія сама не ініціювала їх проведення, що одразу наштовхує на думку про те, що там не проти підвищення вартості проїзду. Окремі підлеглі Садового у коментарях місцевим журналістам неодноразово говорили про те, що місто працює над оновлення парку комунального перевізника, намагаючись таким чином сформувати думку про те, що за комфорт потрібно платити більше.

У результаті голосування рішення щодо перегляду не було ухвалене, оскільки з 94 зареєстрованих учасників 43 проголосувало "за", а 37 – "проти".

"На кожну тисячу платних пасажирів сьогодні припадає приблизно 450−500 пільговиків. Тому для покращення якості перевезень необхідно оновити рухомий склад транспортних засобів, здійснити врегулювання пасажиропотоків, врегулювати умови перевезень пільгових категорій громадян, забезпечити належне фінансування міською владою пільгових перевезень. Для цього пропонуємо підняти тариф на проїзд до 8 грн і забезпечити повне фінансування перевезень пільгових категорій громадян; залишити право пільгового проїзду виключно пенсіонерам за віком і затвердити право пільгового проїзду пенсіонерам за віком в робочі дні з 10:00 год до 16:00 год і після 20:00 год. А також залишити право пільгового проїзду учням загально-освітніх шкіл лише під час навчального процесу", — доповів на слуханнях голова правління "АТП-14630" Ігор Самардак.

За його словами, у 2020 році приватними перевізниками заплановано придбати 30 нових автобусів і оновити 50 наявних транспортних засобів.

Як доповів Орест Хамула, директор ЛК АТП № 1, минулого року підприємство оновило свій автобусний парк на 150 одиниць — 100 МАЗів і 50 "Електронів". У планах придбати ще 100 великих автобусів в рамках проекту "Міський громадський транспорт України", який реалізовуватиметься за кошти Європейського інвестиційного банку.

"Для покращення якості перевезень необхідна заміна автобусів середнього класу на маршрутах АТП №1 на сучасні 12-метрові автобуси; інформування про зміни маршрутів та графіки руху на сайті та Facebook-сторінці підприємства; продовження виділення смуг для громадського транспорту для дотримання графіку та інтервалу руху; підвищення рівня комунікації з пасажирами; впровадження єдиної форми одягу для водіїв; розроблення корпоративного етикету та стандарту поведінки; співпраця з професійними спільнотами та залучення молоді до роботи водіями та на робітничих професіях, забезпечення місця у власному гуртожитку для працівників", — наголосив Орест Хамула.

У результаті голосування рішення щодо перегляду тарифу на перевезення в міських автобусах не було ухвалене, оскільки з 94 зареєстрованих 43 проголосувало "за" перегляд тарифу, а 37 "проти".

Звісно, на громадські слухання масово прийшли водії зокрема комунального перевізника АТП-1, які хочуть підняття вартості проїзду. Натомість керівництво АТП під час слухань так і не надало розрахунків вартості тарифів у Львові. Їх і не може бути, адже квитки у маршрутках ніхто не видає й не знає справжнього пасажиропотоку. 

Проте, не забуваємо, що слухання носять рекомендаційний характер, тож виконавчий комітет у праві прийняти рішення про підвищення вартості проїзду. Про це говорять і депутати міської ради Львова.

"Зважаючи на пасивність львів'ян, мій прогноз, що ще цього року виконком ЛМР проігнорує рішення Громадських слухань і затвердить 8 грн. Перевізники не мають жодних реальних цифр пасажиропотоку і оперують цифрами "від фонаря". А ще вони чітко знають, що електронного квитка потрібно чекати не менше 2 років, тому "ой гуляла готівочка"", - відзначає журналіст Андрій Маринюк.

Додамо, що сьогодні, 27 листопада, у середу у Львові проведуть ще одні громадські слухання – про підвищення вартості проїзду у трамваях та тролейбусах міста Львова. А вже тоді питання винесуть на розгляд виконавчого комітету міської ради. Попередньо, це відбудеться вже у цю п’ятницю, 29 листопада. 

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Львів

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

data-matched-content-rows-num=1 data-matched-content-columns-num=4 data-matched-content-ui-type="image_stacked"