Від подальшої співпраці із блогерами-учасниками "голодної туси" відмовилися 17 брендів
Як тільки спонсори та партнери інфлюєнсерів почали відмовлятися від контрактів, на їх сторінках почали з’являтися сльозливі сторіс із вибаченнями
До цього – обурення суспільства залишалося непоміченим. Про це на своїй сторінці у Facebook написав журналіст та блогер Олександр Рудоманов, передає Depo.Львів.
"Перші сторіз "блогерів" з "Голодна блогерська туса" на День пам'яті жертв голодоморів, де вони звинувачували всіх в заздрості, є більш щирими, ніж їхні відео з вибаченнями. Зараз там ллються сопливі сторіз, які вони нещасні: хтось в'їхав в автобус, хтось після операції, а хтось.. Короче, робиться все, щоб українці забули і пробачили", - пише кореспондент.
Однак, за його словами, так було лише тоді, коли обурювалися прості українці. А от вже коли почали обурюватися спонсори, тон спілкування змінився.
"Хочу подякувати кожному, хто писав коментар брендам, хто тегав їх у пості, хто репостив. Без вас не було б результату. Більше 17 брендів відмовились від подальшої співпраці або ж розірвали контракти "блогерів", які влаштували "голодну тусу" у день пам'яті жертв Голодомору.
Правильним вибір був і стратегії - не апелювати до совісті чи ще чогось, бо це б лише додало їм хайпу і рейтингу, а до грошей і роботодавців. Дякую кожному, хто долучився", – підсумував результат своєї ініціативи Олександр Рудоманов.
Більше новин про події у світі читайте на Depo.Львів