UK
Для цього матеріалу переклад іншими мовами відсутній, спробуйте перевірити пізніше

Від подальшої співпраці із блогерами-учасниками "голодної туси" відмовилися 17 брендів

Як тільки спонсори та партнери інфлюєнсерів почали відмовлятися від контрактів, на їх сторінках почали з’являтися сльозливі сторіс із вибаченнями
 

Журналіст відділу новин
Від подальшої співпраці із блогерами-уча…
Фото: НАТАЛЯ ЛИТВИН/INSTAGRAM

До цього – обурення суспільства залишалося непоміченим. Про це на своїй сторінці у Facebook написав журналіст та блогер Олександр Рудоманов, передає Depo.Львів.

"Перші сторіз "блогерів" з "Голодна блогерська туса" на День пам'яті жертв голодоморів, де вони звинувачували всіх в заздрості, є більш щирими, ніж їхні відео з вибаченнями. Зараз там ллються сопливі сторіз, які вони нещасні: хтось в'їхав в автобус, хтось після операції, а хтось.. Короче, робиться все, щоб українці забули і пробачили", - пише кореспондент.

Однак, за його словами, так було лише тоді, коли обурювалися прості українці. А от вже коли почали обурюватися спонсори, тон спілкування змінився.

"Хочу подякувати кожному, хто писав коментар брендам, хто тегав їх у пості, хто репостив. Без вас не було б результату. Більше 17 брендів відмовились від подальшої співпраці або ж розірвали контракти "блогерів", які влаштували "голодну тусу" у день пам'яті жертв Голодомору.

Правильним вибір був і стратегії - не апелювати до совісті чи ще чогось, бо це б лише додало їм хайпу і рейтингу, а до грошей і роботодавців. Дякую кожному, хто долучився", – підсумував результат своєї ініціативи Олександр Рудоманов.

Всі актуальні та свіжі новини Львова читайте на Depo.Львів

 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme