У Садового знайшли відмазку, чому нові автобуси не їздять вулицями Львова

На нові "Електрони" в АТП-1 потрібні водії

Нові "Електрони", які отримало комунальне АТП-1, вже за тиждень могли б усі вийти на маршрути, однак підприємству потрібні водії. Про це пише Depo.Львів з посиланням на Захід.нет.

Зараз за угодою з "Електронтрансом" АТП отримало 55 нових машин. Ще десять придбали торік. Усі вони вже розподілені на міські маршрути.

Просторий салон, комфортне водійське крісло, розумна панель. Нові автобуси в АТП-1 подобаються усім водіям.

"Дуже зручна панель керування. Тут буде видно і розхід палива, і поломка виб'є – наприклад, двері не зачинені, щоб пасажири не випали. Під час руху він кращий, ніж ЛАЗ. Бо ЛАЗ на поворотах перехиляється. А той нормально тримається", - поділився враженнями після огляду нового автобуса водій Назар Бурий.

Значно зручніше буде і пасажирам, бо замість звиклих двох дверей в "Електрона" їх аж троє. В обслуговуванні ці машини будуть дешевші за старі автобуси, до яких тепер вже не завжди є запчастини.

"Всі ті автобуси є розписані. Як і обіцяли, частина з них піде на Рясне. Це той район, який сьогодні потребує більшої уваги від міста. І також пропорційно по інших маршрутах" - зазначив міський голова Львова Андрій Садовий.

25 нових "Електронів" вже на маршрутах. Ще 23 вже мають номери і за кілька днів теж зможуть виїхати. Останні сім, які надійшли минулого тижня, поки що реєструють.

"Найперше будемо доукомплектовувати три маршрути ― № 3,16 і 46. Це в першу чергу. Пізніше 6а і 2а. Щоб їх зареєструвати, виконати чисто технічну сторону ― це десь достатньо тижня. До кінця тижня ми можемо це питання закрити. Одне єдине питання буде у водіях", - розповів директор АТП-1 Ярослав Іванець.

Підприємству бракує близько 30 водіїв. Причина ― у невеликій зарплаті. Проте чимало працівників за останній час прийняли з інших підприємств. Бо нові машини водіїв таки ваблять.

Раніше ми писали про те, як Львів отримав нові автобуси.

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Львів