UK
Для цього матеріалу переклад іншими мовами відсутній, спробуйте перевірити пізніше

У Садового обіцяють уже в листопаді на маршрути Львова випустити перші нові тролейбуси "Електрон"

На виготовлення усіх 50 тролейбусів, згідно з умовами контракту, передбачено 44 тижні

Львів робить ставку на екологічні види транспорту — трамваї, тролейбуси, електробуси — та активно працює над покращенням сфери перевезень пасажирів, оновленням і збільшенням кількості одиниць громадського транспорту. Про це інформує прес-служба ЛМР, пише Depo.Львів.

Так, цього року місцевий виробник — ТзОВ "Спільне українсько-німецьке підприємство "Електронтранс" (Україна) і ПАТ "Концерн-Електрон" (Україна) — виготовить на замовлення міста 50 нових низькопідлогових тролейбусів. Станом на сьогодні, процес виробництва нових "Електронів" триває. Як сказав заступник директора департаменту житлового господарства та інфраструктури Андрій Білий, очікують, що на маршрути Львова нові тролейбуси виїдуть уже в листопаді цього року.

"Нові тролейбуси курсуватимуть на всіх діючих маршрутах та, першочергово, замінять зношені.

У нас була проблема з водіями тролейбусів. На сьогодні заробітна плата в них більше 12 тис. грн, і це дає можливість швидше набирати водіїв на роботу. Для цього ЛКП "Львівелектротранс" запустив школу навчання, тому маємо всі можливості, щоб швидко збільшити штат. Очікуємо, що перші тролейбуси вже в листопаді курсуватимуть на вулицях міста", — розповів заступник директора департаменту житлового господарства та інфраструктури ЛМР Андрій Білий.

На виготовлення усіх 50 тролейбусів, згідно з умовами контракту, передбачено 44 тижні. Це приблизно 10 місяців із часу отримання авансу. Гарантію на роботу тролейбусів ПрАТ "Концерн-Електрон" дає 2 роки, або ж 100 тис. км пробігу. Тролейбуси виготовляють з нержавіючої сталі, тобто вони можуть експлуатуватися більше 10 років без жодної корозії. Також усі машини будуть оснащені кондиціонерами.

"У травні цього року ми отримали аванс, і з цього часу розпочали виконання замовлення. Зараз перебуваємо на серединній стадії виконання. Згідно з контрактом, першу партію мали б поставити на 27 тиждень після отримання авансу. Тобто це орієнтовно перша половина листопада. Однак, у нас дещо відбулася затримка з фарбуванням через невизначеність. На зварювальній дільниці вже виготовили 28 кузовів", — повідомив перший заступник Голови Правління ПрАТ "Концерн-Електрон" Володимир Лесик.

Нагадаємо, співпраця Львова з "Електронтранс" розпочалася у 2013 році із замовлення першого низькопідлогового трамвая. Наступний аналогічний трамвай місто замовило у 2014 році, а у 2015 році місто отримало від "Електрону" електробус.

Найбільше і різнопланове замовлення виробник отримав від Львова у 2016 році: 10 тролейбусів, 9 трамваїв, які було замовлено спеціально для сихівського напрямку, та замовлення на автобуси, які місто повністю отримало у 2017 році. У 2018 році — 50 автобусів. Загалом за останні 5 років Львів замовив у "Електронтрансу" 135 одиниць транспорту: 10 тролейбусів, 9 трамваїв, 1 електробус та 105 автобусів — 50 з них замовлено торік.

Закупівля нових 50 тролейбусів відбувається завдяки співпраці між Львівською міською радою і Європейським банком реконструкції та розвитку. Відповідно до договору, Львівська міська рада виступає гарантом щодо кредитних зобов’язань ЛКП "Львівелектротранс". ЄБРР організовує пакет фінансування в сумі до 17,5 млн. євро на придбання до 50 нових тролейбусів, який складається з 13-річного кредиту ЄБРР в сумі до 15 млн. євро і кредиту Фонду чистих технологій в сумі до 2,5 млн. євро. Кошти будуть надані ЛКП "Львівелектротранс", яке експлуатує в місті 10 тролейбусних маршрутів загальною протяжністю майже 75 км.

Також у планах Львова — закупівля ще 10 нових трамваїв та 100 автобусів. А також опрацьовується можливість закупівлі 100 тролейбусів з автономним ходом.

Нагадаємо, торік Львів закупив найбільше нового комунального транспорту, порівняно з іншими містами України. Зокрема у Україні минулого року міста закупили 269 одиниць техніки. З них місто Львів купило 150 одиниць. Відповідно таких інвестицій у комунальний транспорт, як зробив Львів, не зробило жодне з міст України. Завдання Львова — до 2020 року на 70% оновити весь громадський транспорт міста.

Нагадаємо, у центрі Львова сталась смертельна аварія.

Всі актуальні та свіжі новини Львова читайте на Depo.Львів

 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme