UK
Для цього матеріалу переклад іншими мовами відсутній, спробуйте перевірити пізніше

У пріоритеті - пішоходи і громадський транспорт: У Львові вирішили, як будуть реалізовувати План сталої міської мобільності

Засідання виконкому відбулося на велосипедах біля медуніверситету

Мирослава Бзікадзе
Шеф-редакторка Depo.Львів
У пріоритеті - пішоходи і громадський тр…

На позачерговому засіданні виконавчого комітету ЛМР 22 вересня розглянули та прийняли проєкт рішення "Про затвердження Плану дій з реалізації Плану сталої міської мобільності Львова до 2024 року". З асідання відбулось на площі перед головним корпусом Львівського медичного університету, куди члени виконкому приїхали на велосипедах. Такий формат засідання приурочений до Європейського тижня мобільності та Всесвітнього дня без автомобіля, повідомляє Depo.Львів із посиланням на Львівську міську раду.

 "Ще в лютому 2020 року був затверджений План сталої міської мобільності і, хочу нагадати, що це революційний документ, який докорінно перевертає пріоритети руху в місті і ставить на вершину цієї піраміди пішоходів, - розповідає директор КУ Інститут міста Олександр Кобзарев. - Всі ми, так чи інакше, ходимо пішки, навіть якщо йдемо за машиною в гараж. На другому місці є громадський транспорт, тому що він є найбільш інклюзивним видом транспорту і за опитуваннями, які ми регулярно проводимо, 50% мешканців щодня користуються громадським транспортом. На третьому місці у нас велотранспорт, зокрема персональний транспорт, як велосипеди, самокати тощо. Вони мають величезний потенціал, але вони не такі інклюзивні, як громадський транспорт, особливо у холодну пору року.

Наступне – це логістика доставки, тобто, фактично, життєзабезпечення міста. Йдеться про забезпечення ефективності роботи бізнесу та міста. Лише після цього всього ми говоримо про рух на громадському транспорті. Тобто приватний транспорт не може бути в пріоритеті. За статистикою, лише 25% львів’ян щодня користуються приватним транспортом, що є вдвічі менше у порівнянні із громадським транспортом. Останнім у піраміді пріоритетів є припаркований транспорт, тому що це найменш ефективний спосіб використання громадського простору."

Відтак, презентований План дій містить покрокові заходи, розписані з часовими обмеженнями, аби подолати шість викликів сьогодення  задля забезпечення якісної мобільності у місті:

  • безпека руху для всіх його учасників;
  • комфортне середовище для руху пішки;
  • якісний та передбачуваний громадський транспорт;
  • зростання автомобілекористування;
  • велосипед, як міський транспорт;
  • розвиток всі територій міста, як центру, так і новоприєданних територій, аби вони були забезпечені якісною транспортною інфраструктурою.

Відтак, рішення було прийняте із технічними правками.

Нагадаємо, Личаківському парку додатково виділили 25 мільйонів гривень на розвиток та оновлення. Інші львівські парки теж отримали дофінансування. Окрім Сихівського.

Всі актуальні та свіжі новини Львова читайте на Depo.Львів

 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme