ЧС 2018
Вибори-2019
Онлайн
Сектор
Спецпроекти
Країна Укропів

У Львові запустять мобільний додаток "Гарячої лінії"

В цьому році впродовж січня – березня в кол-центр надійшло майже 21 тисяча звернень

Depo.
16 квітня 2018 10:14
ФОТО: depo.ua

Як повідомили в департаменті адміністративних послуг Львівської міської ради, в цьому році "Гаряча лінія" запрацювала у м. Винники, смт. Брюховичі та смт. Рудно, а також стала активним майданчиком для оперативного поширення інформації – створено Facebook-групу, до якої може долучитися кожен. Також найближчим часом планують запустити мобільний додаток "Гарячої лінії".

"Гаряча лінія міста працює в режимі нон-стоп, і за 2017 рік ми маємо майже 270 тисяч телефонних дзвінків, які опрацював підрозділ. Це на 15 тис. більше, ніж у 2016 році. В цьому році впродовж січня – березня в кол-центр надійшло майже 21 тисяча звернень.

Важливо те, що підтримується робота автовідповідача при вхідному дзвінку, який використовується для запису та відтворення повідомлення для інформування мешканців про планові роботи, аварійні відключення, тощо. А у випадку, коли зайняті всі телефонні лінії, система ставить дзвінок у чергу для подальшого автоматичного з'єднання з вільним працівником", - зазначила директор департаменту адміністративних послуг Львівської міської ради Валентини Бартошик.

Нагадаємо, торік модернізували "Гарячу лінію" та створили портал муніципальних оголошень http://1580.lviv.ua/, а короткий номер 15-80 став безкоштовним з мобільного для абонентів операторів "Vodafone", "Лайфселл" та "Київстар".

Більше про політичне та культурне життя Львова та області читайте на Depo.Львів

Також приєднуйтеся до нашої групи у Facebook та переглядайте наші віде на YouTube