У Карпатах завершили перший етап будівництва нового Бескидського тунелю

Завершення усього комплексу робіт з будівництва тунелю планується у четвертому кварталі 2017 року

У Карпатах завершили перший етап будівни…

Сьогодні, 21 січня, на перегоні Бескид-Скотарське ПАТ "Укрзалізниця" розпочались урочистості з нагоди завершення першого етапу будівництва Бескидського тунелю – проходки верхнього уступу тунелю. Про це пише Depo.Львів.

Будівництво двоколійного тунелю розпочали у листопаді 2013 року. Він зводиться на відстані 30 метрів зліва від теперішнього, довжина становить 1764 м. Для проходки тунелю обрали новоавстрійський метод (будівництво передбачено як вибуховим, так і прохідницьким методами з використанням випереджувального екрану).

У Карпатах завершили перший етап будівництва нового двоколійного тунелю - фото 1

Сьогодні завершується перший великий етап будівництва нового тунелю – проходження верхньої колоти та вихід на західну сторону Бескидського тунелю. Висота верхнього уступу – вісім метрів, надалі проводжуватиметься робота з поглиблення споруди ще на чотири метри.

У Карпатах завершили перший етап будівництва нового двоколійного тунелю - фото 2

Завершення усього комплексу робіт з будівництва тунелю планується у четвертому кварталі 2017 року. Опісля тут прокладатимуть та встановлюватимуть усі необхідні пристрої та мережі для роботи залізничного транспорту. Відкриття руху через новий тунель планується у ІІ кварталі 2018 року.

У Карпатах завершили перший етап будівництва нового двоколійного тунелю - фото 3

Після введення в експлуатацію двоколійного тунелю пропускна спроможність збільшиться з 47 до 100 пар поїздів на добу та швидкість проходження тунелю зросте з 40 до 60 км/год.

Бескидський тунель — другий за довжиною залізничний тунель в Україні. Старий тунель був збудований за часів Австро-Угорської імперії, 1886 року, зазнавав руйнувань під час Другої світової війни, та перебуває на останній стадії зношеності.

Сьогодні Бескидський тунель – єдина одноколійна ділянка V Критського Міжнародного транспортного коридору, який проходить територією Італії, Словенії, Угорщини, Словаччини, України та Росії. Відкриття нового, двоколійного тунелю, значно підвищить пропускну спроможність на цій ділянці та сприятиме інтеграції транспортної мережі нашої держави до європейської.

У Карпатах завершили перший етап будівництва нового двоколійного тунелю - фото 4

Загальна кошторисна вартість згідно затвердженого КМУ проекту складає 2 млрд 194 млн грн.

Новий тунель буде облаштований сучасними приладами робочого та аварійного освітлення, вентиляції, відеонагляду, контрольними датчиками визначення рівня шкідливих газів, а також постійного моніторингу внутрішнього стану тунелю, засобами сигналізації та зв’язку, пожежної безпеки і системою антикорозійного захисту. Для проходу персоналу та можливої потреби евакуації людей, між старим та новим тунелями передбачено спорудження трьох евакуаційних збійок (переходів).

Фото - Дивись.Інфо.

Всі актуальні та свіжі новини Львова читайте на Depo.Львів

 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme