У грудні Служба 112 опрацювала понад 10 тисяч звернень

Загалом 5158 заявників уже отримали відповіді, ще 234 звернення перебуває на розгляді

Як повідомляє Depo.Львів, з 1 грудня 2016 року до 1 січня 2017 року Служба 112 опрацювала 10 345 звернень мешканців Львівської області.

З цієї кількості звернень 87 скерували на екстрену службу "101", 2421 – на "102", 2357 звернень – на "103", 88 звернень – на "104". Решта, 5392 звернення, скеровано на "Гарячу лінію області". 

Як повідомив директор Львівського обласного контактного центру Тарас Роп’яник на "Гарячу лінію області" громадяни найчастіше звертались з питань транспорту, стану доріг та комунального господарства. Загалом 5158 заявників уже отримали відповіді, ще 234 звернення перебуває на розгляді.

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Львів