UK
Для цього матеріалу переклад іншими мовами відсутній, спробуйте перевірити пізніше

У Червонограді триває модернізація очисних споруд

Модернізацію проводять в межах проєкту міжнародної технічної допомоги

У Червонограді триває реалізація проєкту із модернізації очисних споруд. Про це інформує прес-служба Львівської ОДА, пише Depo.Львів.

Модернізацію проводять в межах проєкту міжнародної технічної допомоги "Поліпшення системи транскордонного захисту навколишнього середовища в мерії Ксєнжполь у Польщі та в м. Червоноград в Україні - через розвиток каналізаційної інфраструктури", що реалізуються в рамках Програми транскордонного співробітництва "Польща - Білорусь - Україна 2014-2020".

Основні передбачені інфраструктурні заходи - модернізація очисних споруд в м. Червонограді, вдосконалення технологічного процесу, який покращує якість скинутих стічних вод у річку Західний Буг, розвиток діяльності у сфері туризму.

Відтак, вже провели гідроізоляційні роботи, демонтаж та монтаж металоконструкцій аеротенка - стійок, сходів та площадок з огорожею з нержавіючої сталі.

Ступінь готовності об’єкта на сьогодні - 60 %. За орієнтовними прогнозами здача інфраструктурного компоненту в експлуатацію заплановано в серпні-вересні 2020 року. Кошторисна вартість проекту: 600 216,65 євро, грант ЄС: 540 194,99 євро, передбачений власний внесок: 60 021,66 євро. На дофінансування проєкту було залучено кошти Державного та обласного бюджетів.

Додамо, що Червоноградські каналізаційні очисні споруди (ОС) введені в експлуатацію в 1971 році – І-а черга , в 1976 році –ІІ-а черга, в 1987 році –ІІІ-а черга. Загальна потужність технологічної лінії утилізації шламів (осадів ) від стічних вод – 15,0 тис. куб.м. /добу. Каналізаційні очисні споруди розташовані на околиці м. Червонограда на відстані 0,8 км на північний захід від с. Добрячин Сокальського району в безпосередній близькості від р. Західний Буг. Найбільшою проблемою є забезпечення надійної та безаварійної роботи очисних споруд м.Червонограда.

В результаті 46-ти річної експлуатації конструктивні елементи аеротенку, первинних та вторинних радіальних відстійників в значній мірі прокородували, що унеможливлює їх подальшу експлуатацію. Також потребують заміну 2 повітродувки (робоча та резервна), з частотним регулюванням обертів двигуна, що дозволить регулювати витрату кількості повітря, яке подається, в залежності від якості стоків.

Таке рішення дозволяє значно зменшити витрати електроенергії та оптимізувати процес очищення стоків. Фізично-зношений металевий трубопровід необхідно замінити на трубопровід з полімерних матеріалів.

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Львів

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

data-matched-content-rows-num=1 data-matched-content-columns-num=4 data-matched-content-ui-type="image_stacked"