UK
Для цього матеріалу переклад іншими мовами відсутній, спробуйте перевірити пізніше

Сміття зі Львова вивозять на Daewoo Lanos

На виїзді зі Львова встановлено три вагових комплекси

Послуги централізованого збору та вивезення ТПВ зі Львова надають шість компаній: 5 приватних (ТзОВ "АВЕ-Львів", ТзОВ "Спецавтотранс", ТзОВ "Санком-Львів", ТзОВ "Грінера Україна", ТзОВ "ДВ-Екосвіт") та 1 комунальне підприємство (ЛКП "ТФ "Львівспецкомунтранс"). Про це пише Depo.Львів з посиланням на ГО "Розвиток громади".


На виїзді зі Львова встановлено три вагових комплекси, на яких відбувається зважування сміття, фіксується номер машини, назва організації-перевізника, дата, а також напрям захоронення чи перезавантаження сміття.

Звіти про зважені автомобілі в автоматичному режимі надходять до ОДА.

Згодом департамент розвитку та експлуатації ЖКГ отримує копії товарно-транспортних накладних або подорожних листів від організацій-перевізників, акти виконаних робіт та рахунки на підставі яких виплачують бюджетні кошти за вивезене сміття і відшкодовують витрати за довезення сміття до місця призначення.



Перевіривши незначну частину номерних знаків автомобілів, які заїжджають на ваги, з'ясувалось, що сміття зі Львова підприємства-перевізники ТПВ вивозять на легкових автомобілях. Ця інформація перепровірена через єдину базу зареєстрованих авто в МВС.



Отже, САТ, відповідно до інформації з ваги на Шуварі, вивозить сміття на Volkswagen Grafter (АО0759ВО) з причепом, який по документам з ваг, значиться як 14 - тонний ДАФ.

За десять днів серпня авто двічі заїжджало на вагу на Шуварі і вивезло в Вінницьку область аж 36,400 тонн сміття (1.08 – 16,800 і 9.08 – 19.600).

В реєстрі на відшкодування коштів САТ подає вантажівку вже з номерами АС0759ВО, яка вивезла 54,42 тонни сміття.

Грінера, замість сміттєвоза Mercedes-Benz, використовує для зважування сміття Daewoo Lanos (АІ5326АХ). Легковик вагою 17 тонн у серпні завіз на Богданівську 23,5 тонн сміття (1.08- 6.760 тонн, 5.08 - 4,720 тонн, 9.08 – 12.120 тонн). Номерні знаки цієї вантажівки дуже подібні до справжніх (АІ5328АХ, АІ5328ЕХ і АІ5326ЕХ) вантажівок Грінери, однак в реєстрі, який перевізник надає до департаменту на виплату коштів ці машини взагалі не значаться: зважене сміття перевантажують на орендовані вантажівки і везуть на відстань щонайменше 1200 км від Львова.

Санком використовує для роботи мікроавтобус Renault Trafic АС0161ВО і Renault Magnum AC0151BO з причепом, які жодного разу не важились, однак в реєстрі на оплату зазначено що ці автомобілі тричі по 20 тонн вивозили сміття в Сумську область. В реєстрі транспортних засобів наданих Санкомом до департаменту вантажівок з подібними номерами не має.

А 17 тонного Мазу з номерними знаками ВС8291ВІ (див документ 1) взагалі не існує, однак ним вивозили сміття в Дрогобич і Яворів. В підтвердження департаменту представили 5 товарно-транспортних накладних щодо рейсів цієї вантажівки.

За інформацією з ваг в Сумську і Чернівецьку області Санком в листопаді вивіз 51,5 тонну сміття (1.11-17.700 тонн, 8.11-13 тонн і 10.11-20.800 тонн) на неіснуючій вантажівці з причепом Рено з номерними знакамиВК0710АН. Цієї вантажівки не має ні в реєстрі ні серед товарно-транспортних накладних.

Це лише кілька з десятків розбіжностей, які зафіксовані у роздруківках з трьох вагових комплексів, два з яких належать приватним особам і обслуговуються за їх рахунок.

Не виключено, що ці розбіжності зумовлені людським фактором і є наслідком технічних помилок, однак вони підозріло повторюються у товарно-транспортних накладних і реєстрах.

Крім цього, у реєстрі транспортних засобів, які є у розпорядженні перевізників ТПВ є лише вантажівки Грінери з подібними номерними знаками і Маз Санкому з номерами ВС8291ЕІ, який паралельно з машиною привидом фігурує в усіх документах.

Однак, беззаперечно, що такому безладі надзвичайно просто сховати реальну кількість сміття, яку продукує місто Львів, а відтак і кількість коштів, які необхідні на його вивезення і утилізацію.

Всі актуальні та свіжі новини Львова читайте на Depo.Львів

 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme