UK
Для цього матеріалу переклад іншими мовами відсутній, спробуйте перевірити пізніше

Щодня "Служба 112" приймає понад 700 звернень

Із зареєстрованих звернень на "Гарячу лінію області" у 862 порушено терміни розгляду

Як повідомляє Depo.Львів, лише за один день, 3 липня, "Служба 112" опрацювала 702 звернення від мешканців Львівської області. З них 2 звернення скеровано на екстрену службу 101, 79 звернень – на 102, 77 звернень – на 103, 7 звернень – на 104, 537 звернень – на "Гарячу лінію області".

"На "Гарячу лінію області" громадяни найчастіше телефонують з питань будівництва, благоустрою, електропостачання та функціонування мереж зв'язку", - повідомив директор Львівського обласного контактного центру Тарас Роп'яник.

Із зареєстрованих звернень на "Гарячу лінію області" у 862 порушено терміни розгляду. Найчастіше терміни розгляду порушує місто Львів. Відтак станом на липень виконавцями Львівської міської ради порушено терміни розгляду 609 звернень.

Всі актуальні та свіжі новини Львова читайте на Depo.Львів

 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme