UK
Для цього матеріалу переклад іншими мовами відсутній, спробуйте перевірити пізніше

Регіональне Road Show "Весняний Бум 2018" знову доводить свою ефективність у просуванні товарів та брендів (ПОСТ-РЕЛІЗ)

Раніше подібні семінари пройшли в Харкові та Запоріжжі, де зібрали понад 400 учасників

22 травня 2018 року у Львові конференц-зал готелю "Рамада" приймав третій за рахунком ІТ-семінар в турі регіонального Road Show "Весняний Бум2018". Раніше подібні семінари пройшли в Харкові та Запоріжжі, де зібрали понад 400 учасників.

Цикл семінарів було організовано компанією "Кристюк і Партнери" спільно з партнерами заходу, ІТ-брендами: AMD; ColorWay; Lenovo; Logitech; Motorola.

Варто відзначити яскраві виступи спікерів заходу про поточний стан ринку інформаційних технологій та нові продукти, що викликали жвавий інтерес слухачів. Присутні також дізналися про дані досліджень від представників аналітичної компанії GfK щодо напрямків розвитку світової і національної ІТ-індустрії.

Учасники демонстраційної V-zone, запропонували публіці можливість познайомитися з новинками і останніми унікальними розробками безпосередньо на стендах компаній: AIRON, ColorWay, GoPro, Lenovo, Logitech, Motorola, Seasonic, SanDisk. Це дало шанс усім бажаючим обговорити з представниками брендів особливості презентованої продукції.

У конференції взяло участь понад 200 партнерів зі Львова та регіонів. Під час заходу учасники обмінювалися думками, ділилися враженнями і дізнавалися цікаву для них інформацію безпосередньо від представників брендів і власників бізнесу.

"Весняний Бум 2018" відбувся у трьох містах України. Зараз вже можна з упевненістю сказати, що запропонований учасникам формат заходів затребуваний і цікавий як вендорам, так і партнерам. Незважаючи на розвиток інтернету та доступність інформації, живе спілкування і особистий контакт-основа успіху. Для компанії AMD "Весняний Бум 2018" - це прекрасна можливість повідомити партнерів про повернення на ринок України з новим продуктом Ryzen, у якого велике майбутнє", - зазначила Ірина Кривчикова, менеджер з розвитку бізнесу AMD в Україні.

Олег Кристюк, співвласник та візионер СolorWay: "Основною цінністю подібного роду заходів є можливість безпосередньо поспілкуватися представникам торгових марок з дистриб'юторами і продавцями, які працюють з товарами цих брендів. Роблячи ставку на обмін корисною інформацією і прямий контакт між усіма учасниками, ми кожен раз керуємося принципом – "Заробляє партнер – заробляємо ми". Це в свою чергу дозволяє розвивати ІТ-напрям в цілому ",

"Львів вразив нас гостинністю і технічної грамотністю. Місто, в якому жадають дізнаватися нове і впроваджувати інновації, де учасники були раді спробувати новинки Lenovo, дізнатися все про технології. Максимальне залучення і питання показують, що Львів ще покаже нам цікаві інноваційні кейси!" – підкреслив Микола Антонюк, керівник напрямку персональних комп'ютерів Lenovo в Україні.

"Компанія ASBIS-Україна представила бренд Logitech на регіональному ІТ семінарі "Весняний Бум"2018. Тут, на окремому стенді, представлені нові продукти і рішення від Logitech, як для бізнесу, так і для домашнього використання. Для нас дуже важливо підтримувати комунікацію з нашими партнерами і споживачами, тому що ми дорожимо їх вибором і лояльністю до нашого бренду", - Линкевич Володимир - менеджер з розвитку бізнесу Logitech в EMEA.

Андрій Поляков, керівник бізнесу смартфонів Motorola в Україні, Білорусі, Грузії, Молдові та Вірменії: "Зустрічі з колегами в регіонах завжди дуже важливі. На подібних заходах у нас є можливість представити новинки і почути про потреби і бажання споживачів безпосередньо від тих, хто з ними контактує кожен день. Радіємо, що інноваційне модульне рішення інженерів Motorola для лінійки смартфонів Moto Z завжди знаходить відгук і справжній інтерес у будь-якій аудиторії".

Всі актуальні та свіжі новини Львова читайте на Depo.Львів

 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme