UK
Для цього матеріалу переклад іншими мовами відсутній, спробуйте перевірити пізніше

Підлеглі Садового натякають на те, що львів'яни сліпі

У Львові і надалі говорять про підвищення вартості проїзду у маршрутках

В управлінні транспорту Львівської міськради запевняють, що у Львові курсує 538 автобусів, однак через GPS-навігацію можна побачити лише 470, а 68 – не обладнані GPS-трекерами. Про це повідомив керівник управління транспорту ЛМР Олег Партика, пише Depo.Львів з посиланням на ЗІК.

Посадовець заявив, що особисто моніторить ситуацію із пасажиропотоком від автостанцій, куди прибувають приміські маршрутки – там жодних проблем, курсує достатньо міського транспорту.

"Від АС "Західна" наші міські 2а, 21, 14 та 28 людей усіх забирають. Окрім того, від завтрашнього дня плануємо запускати експрес-маршрут з АС "Західна" до Приміського вокзалу. При потребі розглянемо можливість його продовжити далі. Наразі на маршруті буде три автобуси – інтервал руху до 15 хвилин", – каже Партика.

Пасажирам, які добираються з приміської зони на вул. Личаківську, де обласна клінічна лікарня, доведеться їхати трьома маршрутками. "До Личаківської тільки з пересадкою", – заявив чиновник.

Він також поскаржився: транспортні біди у Львові – через "велику проблему з водіями".

"Багато водіїв звільняються, їдуть на заробітки у Польщу. Зарплата в нас у Львові, на жаль, не конкурентоспроможна. За кордоном 1-1,2 тис. євро отримує водій. Працюємо з центрами зайнятості, профільними навчальними закладами, але молодь не бажає йти працювати на автобусні маршрути. Не всі пасажири задоволені, автобусів хотілося би більше – я цілком згідний. Але автобуси є. У парках стоять нові автобуси. Не можемо знайти водія на нові автобуси. Водіїв бракує", – заявляє Партика.

На запитання, як вирішуватимуться транспортні проблеми у Львові, він пояснив: "Шукаємо водіїв. Із недобросовісними приватниками будемо прощатися, однозначно".

Голова ГО "За якісний транспорт" Святослав Товстига пояснює: проблеми з маршрутками у Львові виходять із того, що майже усі перевізники працюють поза правовим полем – з ними немає укладених договорів через зірвані конкурси.

"Станом на зараз ситуація, коли перевізники у незаконному руслі – не мають прямої угоди з управлінням транспорту, або є і підвішеному стані, або їм не оголошують конкурс", – зазначив Товстига.

Окрім того, є певний відтік приватних автобусів на приміські перевезення та нестача водіїв, але є й бездіяльність міських чиновників.

"Основна проблема – те, що управління транспорту ніяких дій протягом літа не робило. Влітку було таке, що на маршрутах була половина або й менше ніж половина автобусів на маршрутах у вихідні дні. І ніяких дій управління транспорту не вживало. Було так зване розірвання угоди з перевізниками – з "Міра і К" і ПАТ "АТП-14630". Надіслали листи про розірвання угоди цим двом підприємствам і не зазначили, на яких конкретно маршрутах було порушення договору, коли і яким методом було це зафіксовано. Ці два перевізники подали в суд про скасування цього листа про розірвання угоди. Міська рада в особі юридичного департаменту не приходила на ці судові засідання, і перевізники виграли позов у міста. Лист вважається незаконним і призупиняється його дія. Ніхто з міста не подав апеляцію на це рішення. Щоб показати, що місто щось робить, була імітація розірвання угоди з перевізниками, які не їздять", –пояснив громадський активіст.

Також, додає Товстига, може йтися про новий тариф на перевезення у львівських маршрутках – через зростання мінімальної зарплати.

"Економіка говорить про 6,2 грн. Але ніхто цього зараз не хоче робити, щоб не було збурення людей", – каже Товстига.

Нагадаємо, через урізання приміських маршрутів, констатує активіст, додалося навантаження на міський транспорт. Мешканці Львова на проміжних зупинках не зможуть сісти в автобуси. Люди з приміської зони теж готові перекривати дороги у Львові та області, бо не можуть добратися у потрібне місце.

Всі актуальні та свіжі новини Львова читайте на Depo.Львів

 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme