Пасажири львівських тролейбусів і трамваїв можуть розраховуватися за проїзд через sms

Пасажири львівського електротранспорту можуть розраховуватися за проїзд з допомогою sms-повідомлень

Про це пише Depo.Львів з посиланням на прес-службу Львівської міськради.

Нову форму оплати підтримує "Київстар", Vodafone і lifecell. Послуга передбачає придбання квитка шляхом надсилання повідомлення із спеціальним кодом на короткий номер 877.
 
Послуга передбачає придбання квитка шляхом надсилання короткого повідомлення на короткий номер 877. А саме відправити на цей номер код маршруту, який є зазначений в транспорті. Як підтвердили представники ЛКП "Львівелектротранс", наліпки з кодом є уже у всіх трамваях і тролейбусах. Після відправлення sms з кодом приходить підтвердження про оплату з кодом підтвердження оплати. Цей код потрібен для того, щоб контролер зміг перевірити валідність квитка. Відповідно у такий спосіб можна оплатити разовий загальний, разовий пільговий, денний і півторагодинний квитки. 

На думку директора ЛКП "Львівелектротранс" В’ячеслава Кокошка, "запропоновані пасажирам нові форми оплати за проїзд — це революційні рішенні, що суттєво змінять систему транспортної взаємодії у місті та стануть ще однією підготовчою сходинкою на шляху запровадження загальноміського електронного квитка".

За статистикою станом на сьогодні близько 18% пасажирів львівських трамваїв та тролейбусів оплачують проїзд електронним способом — це продажі абонементів через сайт підприємства, через Приват24, і через Bluetooth-систему.

"Крок за кроком ми відходимо від паперових квитків, ми рухаємося до цифрових технологій. На сьогодні ми є лідерами по Україні по кількості проданих електронних квитків. Маю надію, що з нашими мобільними операторами ми збільшимо цей відсоток. Ми ставимо собі амбітну ціль — перейти за 50%", — наголосив Кокошко.

Як повідомляв Depo.Львів, львів'яни обурюються через трамваї Садового.

 

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Львів