UK
Для цього матеріалу переклад іншими мовами відсутній, спробуйте перевірити пізніше

На що найчастіше скаржилися львів'яни у рік Свині

Торік "Гаряча лінія міста" отримала понад 270 тисяч звернень від мешканців

На що найчастіше скаржилися львів'яни у…

Про це пише Depo.Львів з посиланням на повідомлення "Гарячоїлінії міста".

ТОП-3 категорій звернень мешканців на "Гарячу лінію міста" у 2019 році:

1. Забезпечення електропостачання у житловому будинку

2. Обслуговування роботи ліфтів у житлових будинках

3. Графік руху та інші питання щодо громадського транспорту у місті.

Додамо, що поскаржитися на негаразди у Львові можна, зателефонувавши у контакт-цент за коротким номером 1580, написавши на сторінці Facebook-групи, скориставшись мобільним додатком "1580 Львів" або кабінетом мешканця "Мій 1580" на порталі 1580.lviv.ua.

Нагадаємо, львів'яни обурюються через трамваї Садового.

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Львів

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

data-matched-content-rows-num=1 data-matched-content-columns-num=4 data-matched-content-ui-type="image_stacked"