UK
Для цього матеріалу переклад іншими мовами відсутній, спробуйте перевірити пізніше

На що найчастіше скаржаться львів'яни

У лютому кількість звернень на "Гарячу лінію" міста у мережі Facebook зросла втричі

Журналіст регіональної редакції Depo.Львів
На що найчастіше скаржаться львів'яни…
На що найчастіше скаржаться львів'яни

Про це пише Depo.Львів з посиланням на повідомлення головного спеціаліста відділу "Гаряча лінія" міста Львова Андрія Толстого.

"У тиждень рясних снігопадів кожне третє звернення, яке надійшло на сторінку Facebook-групи „Гарячої лінії" було позитивним: мешканці або дякували комунальникам за роботу, або ж публікували фото, як вони допомагають розгортати сніг", — розповів Андрій Толстой.

Другим за кількістю звернень, за його словами, було питання благоустрою, третім — ремонту доріг і тротуарів.

"Через негоду комунальні служби змушені відновлювати благоустрій із затримкою. Також ближче до весни збільшується й увага до вибоїн на дорогах. Їх ліквідовують, але на це потрібні відповідні погодні умови та час", — зазначили на "Гарячій лінії" міста.

Значно зросла у лютому і активність львів'ян в соцмережі.

"Раніше нічого не змінювалось від того, що мешканець писав в соцмережі. Тепер, завдяки Facebook-групі "Гарячої лінії" міста, думку мешканця у Львові краще чують. Люди це відчувають — порівняно з січнем у групі втричі зросла кількість звернень, коментарів, реакцій та перепостів. Вона стала майданчиком, який об'єднав громаду в час негоди", — розповіли на "Гарячій лінії" міста.

Нагадаємо, вежа львівської Ратуші відновила роботу.

Всі актуальні та свіжі новини Львова читайте на Depo.Львів

 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme