UK
Для цього матеріалу переклад іншими мовами відсутній, спробуйте перевірити пізніше

На Рівненщині оптимізують роботу ЦНАПів

У області при РДА діє 16 ЦНАПів

Скоротити візити до установ, підвищити якість сервісу та розширити перелік послуг. Такими є основні завдання оптимізації ЦНАПів. Про це пише Depo.Львів з посиланням на прес-службу Рівненської ОДА.

Зміни, що пропонують запровадити на загальноукраїнському рівні передбачають надання усіх послуг лише у ЦНАП органів місцевого самоврядування. Тут прийматимуть документи громадян, оброблятимуться та видаватимуть "результат", адже надавачі адмінпослуг будуть присутні у центрах.

Також розшириться перелік послуг, зокрема, адміністративними, публічними, територіальними та послугами центральних органів влади. Законопроєкт відповідних змін, розроблених спільно з Мінцифри, вже прийняті Верховною Радою України у першому читанні.

Яким чином це реалізувати на місцевому рівні, обговорили заступниця голови ОДА Людмила Шатковська та радниця голови ОДА Юлія Шигорєва на прикладі майбутнього ЦНАПу у смт Гоща, де наразі відбувається капітальний ремонт приміщення в рамках проєкту "U-LEAD з Європою".

"На Рівненщині є 16 ЦНАПів при РДА. Усі вони отримують стабільне фінансування з державного бюджету. Тому мають сталу кількість працівників та чіткий перелік адміністративних послуг. Слід зазначити, що наступний етап реформи децентралізації передбачає зміну адміністративно-територіального устрою. Тож, тієї кількості районів, що є зараз, вже не буде. Тому робота ЦНАПів буде оптимізована. Їх будуть утворювати органи місцевого самоврядування у містах, селах та об’єднаних громадах. Громади мають потурбуватися вже зараз про те, де буде розміщений ЦНАП. В перспективі необхідно продумати той перелік адміністративних послуг, який буде надаватися у ЦНАПі", - зазначила Людмила Шатковська.

В цьому будуть зацікавлені органи місцевого самоврядування, переконана Юлія Шигорєва.

"ЦНАП – це візитівка кожної громади. Адже якість та доступність послуг – це елемент комфорту для людей. Вони будуть звертатися до тих Центрів, де можна максимально швидко ти якісні отримати будь-які послуги. Тому керівники міст, сіл та ОТГ повинні продумати про те, якою буде команда працівників, перелік адміністративних послуг для мешканців, у тому числі й соціального характеру. Обов’язково мають бути робочі віддалені місця, де працюватимуть адміністратори, щоб максимально наблизити послугу до споживача", - доповнила Юлія Шигорєва.

Разом з тим, важливо врахувати спроможність громади. Адже серед них є сильніші та слабші. Втім, незважаючи на це, послуги мають надаватися однаково якісно. Тому громади можуть використовувати різні інструменти, у тому числі й співробітництво громад. За його допомогою кілька органів місцевого самоврядування можуть об’єднувати зусилля і ресурси для створення спільних ЦНАПів, які надаватимуть послуги мешканцям.

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Львів

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

data-matched-content-rows-num=1 data-matched-content-columns-num=4 data-matched-content-ui-type="image_stacked"