UK
Для цього матеріалу переклад іншими мовами відсутній, спробуйте перевірити пізніше

На нараді обговорили питання залізничних станцій в Гніздичеві, Кам’янці-Бузькій і Рудках

Питання функціонування малодіяльних залізничних станцій з відвантаження с/г продукції розглянули під час селектору

На нараді обговорили питання залізничних…

Сьогодні, 12 лютого, Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України провело нараду щодо функціонування малодіяльних залізничних станцій з відвантаження сільськогосподарської продукції. Про це пише Depo.Львів.

Онлайн участь у заході від Львівщини взяла директор департаменту агропромислового розвитку Львівської ОДА Юлія Шопська, представники ОТГ на території яких розташовані залізничні станції, що мають статус малодіяльних та ін.

Відтак, декілька областей розповіли про ситуацію на місцях із даного питання, опісля ж представники ОТГ та керівники структурних підрозділів обласних державних адміністрацій, що забезпечують виконання функцій з питань агропромислового розвитку могли поставити свої питання представникам Мінекономіки.

Від Львівщини були озвучені питання по  станціях Гніздичів, Кам’янка-Бузька та Рудки, які включені  до переліку малодіяльних вантажних станцій. На цих станціях активно проводять роботу такі елеватори області:                                            

-ТзОВ "Гніздичів", ТзОВ "КПК Агро Інвест" у Жидачівському районі;

-ТзОВ "Кам'янка-Бузький комбікормовий завод", ФГ "Вихованець" у Кам'янка-Бузькому районі;

-ТзОВ "Вест Агро Груп" у Самбірському районі.

 Послугами вищеназваних елеваторів користуються понад 50 сільськогосподарських підприємств та фермерських господарств Львівської області.

Зазначимо, що виробництво зерна у сільськогосподарських підприємствах області  щорічно збільшується, зокрема  у 2019 році  вирощено  1608,0 тис тонн (113,8% до 2018 року), в тому числі зернових культур 1190,0 тис тонн, олійних культур 418,0 тис тонн.

З наявних  28 елеваторів  у 18-ти (потужністю 538,8 тис тонн) є в наявності під’їзні залізничні колії.

Географічне розташування елеваторів  та недостатня забезпеченість зберігання зернових потребує залучення малих розвантажувальних станцій, адже більшість зерна сільгоспвиробниками реалізовується через елеватори. Спільна діяльність залізничних станцій з елеваторами сприятиме розвантаженню останніх,  розв’язанню питань будівництва під’їзних колій та додаткових потужностей зберігання зерна.

За результатами озвучених питань вирішено напрацювати спільно з органами місцевого самоврядування алгоритм виведення малодіяльних залізничних станцій з відвантаження сільськогосподарської продукції на прибутковий рівень.

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Львів

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

data-matched-content-rows-num=1 data-matched-content-columns-num=4 data-matched-content-ui-type="image_stacked"