На "Гарячу лінію" області за місяць звернулись понад 17 тисяч разів

Протягом вересня 2018  року служба 112 опрацювала  17 090 звернень мешканців Львівської області.

Протягом вересня 2018 року служба 112 опрацювала 17 090 звернень мешканців Львівської області. Про це Depo.Львів повідомили у Львівській обладміністрації.

З цієї кількості звернень 121 було скеровано на екстрену службу 101, 1824 звернень - на 102, 2114 звернень - на 103, 184 звернень - на 104, 12 847 звернень - на "Гарячу лінію області".

На "Гарячу лінію області" громадяни найчастіше звертались з питань транспорту, дорожнього покриття, комунального господарства.

Із прийнятих дзвінків за місяць 11 861 заявникам надано відповіді, ще 986 звернень перебуває на розгляді.

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Львів