UK
Для цього матеріалу переклад іншими мовами відсутній, спробуйте перевірити пізніше

На гарячу лінію області у серпні звернулись понад 10 тисяч разів

Протягом серпня 2019 року служба 112 опрацювала 14170 звернень мешканців Львівської області

На гарячу лінію області у серпні звернулись понад 10 тисяч разів. Про це Depo.Львів повідомии у Львівській обладміністрації.

З цієї кількості звернень, 120 було скеровано на екстрену службу 101, 1838 звернень - на 102, 1074 звернень - на 103, 165 звернень - на 104, 10 973 звернень - на "Гарячу лінію області".

На "Гарячу лінію області" громадяни найчастіше звертались з питань транспорту, дорожнього покриття, комунального господарства. Із прийнятих  дзвінків  за місяць  9522 заявникам надано відповіді, ще 1451 звернень перебуває на розгляді.

Всі актуальні та свіжі новини Львова читайте на Depo.Львів

 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme