UK
Для цього матеріалу переклад іншими мовами відсутній, спробуйте перевірити пізніше

Мешканці Рясного почали частіше звертатися у ЦНАП

12,5 тисяч мешканців Рясного звернулися до ЦНАП із питань соціального захисту

Мешканці Рясного почали частіше звертатися у ЦНАП. Про це Depo.Львів повідомили у Львівські міськраді.

Мешканці мікрорайону Рясне вже понад рік отримують адміністративні послуги соціальної сфери ближче від дому: територіальний підрозділ Центру надання адміністративних послуг, що на вул. Шевченка, 374, відвідало 12,5 тисяч осіб для вирішення питань соціального захисту, з них понад 6 тисяч — звернулися вже у 2019 році. Про це повідомили в департаменті адміністративних послуг міста.

Попит на різні типи послуг залежать від періоду року:

— під час опалювального сезону та перед його початком найпопулярнішою послугою є призначення субсидій;

— увесь літній період 2019 року 50% звернень громадян стосуються внесення даних про мешканців до Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, які мають право на пільги.

Також у літній період мешканці звертаються за різними видами допомог: отримання державної допомоги сім’ям із дітьми; державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям, особам із інвалідністю з дитинства та дітям із інвалідністю, особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю; тимчасової державної допомоги дітям; соціальної допомоги на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування; допомоги на догляд; компенсації як фізичній особі, яка надає соціальні послуги; компенсаційної виплати особі, яка здійснює догляд за інвалідом першої групи або особою, яка досягла 80 років; допомоги на поховання; одноразової матеріальної допомоги для мешканців м. Львова. Непоодинокі і звернення громадян із питань встановлення статусу внутрішньо-переміщеної особи.

Всі актуальні та свіжі новини Львова читайте на Depo.Львів

 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme